fbpx

Naslednik Koenigsegg Agere neće nositi ime Ragnarok?

Znamo da Koenigsegg priprema naslednika Agere, a sada imamo i još nekoliko novih detalja u vezi novog hiper automobila

Prema izveštaju švedsnih novina Dagens Industri, naslednik Agere, koji će biti premijerno predstavljen u martu na Salonu automobila u Ženevi, neće nositi ime Ragnarok. Ovo ime se prvi put pojavilo u javnosti prošlog avgusta, nakon što je član foruma “McLarenlife” otkrio datalje o automobilu. Ispostavilo se da je Ragnarok samo interno ime za novi automobil. Kako god Koenigsegg odluči da imenuje svoj novi hiper automobil, on će i dalje biti vrlo ekskluzivan. Dagens Industri prenosi da će novi automobil biti napravljen u samo 125 primeraka, i da će njegova cena biti još veća od 2 miliona dolara, koliko Agera košta. Međutim, čini se da cena nije problem, obzirom da su već 72 primerka rezervisana. Spekuliše se da će naslednik Agere imati 1,440 KS i da će se “vrteti” do 9,000 o./min., kao i da će biti lakši od 1,200 kg. Ipak treba imati na umu da nijedna od ovih informacija nije zvanično potvrđena. Aktuelna Agera prozvodi 1,360 KS, što znači da 1,440 KS za naslednika i ne zvuči nemoguće. Uz više snage i sa naprednijom aerodinamikom, naslednik Agere bi trebao da skine aktuelni rekord za maksimalnu brzinu serijskog automobila, koji drži upravo Agera RS.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Debitovao KTM X-Bow GT-XR

KTM X-Bow GT-XR, igračka za pistu i legalna za drum debitovala je sa kabinom ...

Infiniti VC-T – revolucija u benzincima

Ono što mnogi već 20 godina pokušavaju, izgleda da je Infiniti uspeo. U narednoj ...

Formula 1 – Carlos Sainz u Williamsu

Formula 1 – Carlos Sainz u Williamsu sa uzgovorom za naredne dve godine, što ...

Russel menja Hamiltona u Mercedes-AMG bolidu Formule 1

Na trci Formule 1 za Veliku nagradu Shakira George Russel će zameniti Covid-19 pozitivnog ...

U kvalifikacijama Formule 1 malo izmešane karte

Formula 1 se zahvaljujući pandemiji vratila na Nirburgring, ali najveće iznenađenje kvalifikacija nije u ...

Toyota i Yamaha razvijaju V8 motor na vodonik

Toyota i Yamaha razvijaju 5.0 V8 agregat na vodonik i potvrđuju da ne odustaju ...