fbpx

Vettel je precenjen – kaže bivši vozač Ferrarija

Bivši vozač Formule 1 Eddie Irvine smatra da je Sebastian Vettel jako precenjen

Foto: Ferrari

Poznat kao prgav i oštar vozač, osvajač četiri GP pobede i nekadašnji timski kolega Michaela Schumachera, Eddie Irvine, poznat je i po svom britkom jeziku. Očigledno, prema ranijim izjavama nije veliki fan Sebastiana Vettela, kojega je nazvao razmaženim derištem. Nedavno je ponovo izneo svoj stav o čevorostrukom šampionu sveta, ali ga je i argumentovao, pa i uporedio sa drugim vozačima.
Irvine je pod znak pitanja stavio pet titula Lewisa Hamiltona, pre svega zbog diskutabilne konkurencije. U intervjuu za BBC Northern Ireland, vice šampion F1 iz 1999. kaže za je Lewis Hamilton liga za sebe, ali da nije ni blizu lige jednog Micheala Schumachera.

Foto: Ferrari

“Mislim da je kvalitet Vettela diskutabilan. On je jako dobar kada povede u trci, i zapravo ne mora da ni sa kim da se trka. Kada gledate Hamltona, on je fokusiran na trkanje i probijanje napred. Kada gledate Vettela, on je više fokusiran na onoga koga obilazi nego na svoju poziciju, i zbog toga često udara onoga koga obilazi. Vettel je dobar vozač, ali ne vidim kvalitet jednog četvorostrukog šampiona. Mislim da je jako precenjen, Hamilton ima mnogo veći talent”.

Šta više, Irvine dodaje i da je Hamilton možda bolji u obilaženju od Schumachera, ali da ima previše dana kada nije potpuno fokusiran na vožnju, u poređenju sa Schumacherom ili čak Sennom. Irvine se prisetio i vremena kada su Hamilton i Jenson Button bili timske kolege u McLarenu, kada je Button u obe godine bio bolji od Hamiltona, za razliku od Schumachera kojeg ni jedan timski kolega nije uspeo da nadmaši, osim Rosberga u prvim godinama tima Mercedes AMG. A sa druge strane, u prvoj F1 godini u McLarenu, po pitanju obilaženja, Hamiltion je bio liga za sebe.

Foto – Mercedes-AMG Petronas Motorsport

Iako bivši irski vozač tvdi da ne gleda Formulu 1 zato što mu je dosadna, izgleda da je ipak gleda, mada kaže da neverovatno dosadna, sintetička i previše savršena, i dodaje: “Danas kada napravi grešku, vozač ne plaća cenu”. “Formula 1 je postajala sve bezbednija, što je dobro, ali je u nekom trenutku stremljenje ka bezbednosti napravilo jedan korak previše, a Formula postala neinteresantna”, zaključio je Irvine.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Formula 1 – trka za VN Belgije Verstappenu

Formula 1 – trka za VN Belgije vožena je na legendarnoj, dugoj i brzoj ...

Tanaku Finski Reli, i solidno vođstvo u generalnom plasmanu

Drugu godinu za redom Ott Tanak pobeđuje na Finskom reliju, i to ubedljivo tokom ...

Lamborghini pokreće proizvodnju zbog potonuća broda

Pojavilo se kao mogućnost a pretvoriće se u stvarnost – Lamborghini ponovo pokreće proizvodnju ...

Audi Q6 E-Tron Sportback premijerno predstavljen

Audi Q6 E-Tron Sportback premijerno predstavljen sa opcijama sa jednim ili dva motora, veličinama ...

Sledeća Mazda 6 sa pogonom na zadnjim točkovima?

Mazda polako ali sigurno patentira nova rešenja, koja najavljuju da bi bi već naredna ...

Holandski EV startup predstavio svoj prvi model, Lightyear One

Holandski EV startup Lightyear predstavio je svoj prvi model, pod imenom Lightyear One Holandski ...