Rich Energy Haas F1 Team je prvi pokazao svoj bolid za sezonu 2019. doduše u digitalnoj formi

Rich Energy Haas F1 Team, je prvi pokazao svoj bolid za 2019., pa iako se radi o digitalnom renderingu, novi sponzor nije doneo samo novac nego i prelep imidž. Šta više, ako VF-19 bude išao kao što izgleda, konkurencija će imati problem. Šalu na stranu, Haas F1 sada po prvi put ima glavnog sponzora, Rich Energy, čiji vizuelni identitet je primenjen na celom bolidu. U stilu nekada slavnog Lotusa sa JPS kombinaciji crne i zlatne boje, Haas VF-19 izgleda zaista elegantno.

Pored novih boja, na slikama se vidi i uticaj novih pravila na izgled bolida. Prednje krilo je pojednostavljeno i prošireno za 200 milimetara i povišeno za 20 mm. I zadnje krilo ima jednostavniju formu, veću visinu za 20 mm i širinu za 100 mm. Usmerivači vazduha na bokovima su sniženi i pomaknuti unapred.

Vlasnik tima Gene Haas kaže da je došlo vreme da za otkrivanje da li su od početka napravili automobil koji će biti konkurentan, sa Kevinom Magnussenom i Romainom Grosjeanom za upravljačima. Otkrivanje bolida uživo zakazano je tačno tamo gde treba, ispred garaže Rich Energy Haas F1 Teama na stazi Catalunya, 18. februara, odakle će direktno na stazu prvog dana zvaničnih testova, koji će se održati u Španiji od 18. do 21. februara. Nakon toga će uslediti još jedan trodnevni test na istoj stazi od 26. februara do 1. marta. A ko je šta stvarno spremio za sezonu videćemo 17. marta u Melburnu na Velikoj nagradi Australije.
Show Comments