Site icon

Peugeot se fokusira na C i D segment za povratak u SAD

Peugeot je nedavno najavio da će se vratiti na tržište SAD, na kom je odsutan od 1991., a sada je poznato i na koje segmente cilja

Peugeot je nedavno najavio da će se vratiti na tržište SAD, na kom je odsutan od 1991., a sada je poznato i na koje segmente cilja. CEO Peugeota, Jean-Phillipe Imparato, rekao je da će se brend fokisurati na kompaktni (C) i segment srednje veličine (D) u SAD. Dodatno je napomenuo da je model 3008 dobio „super“ feedback, pogotovo među potencijalnim kupcima u Kaliforniji. Test grupama su se svideli dizajn i vožnja Peugeota, a od samog starta, generalno su imali pozitivnu ili neutralnu sliku francuskog brenda.

Odluka da se u SAD vrati Peugeot kao izabrani brend PSA Grupe je pomalo šokirao, jer se pričalo da će Opel biti vodeći brend grupe. PSA Grupa je Opel preuzela od General Motorsa 2017. godine, a CEO Grupe, Carlos Tavares, je više puta izjavio da bi nemački brend bio bolje prihvaćen u SAD. Ipak, to nije bio slučaj, prema Peugeotovom istraživanju. Među ostalim Peugeotovim modelima koje Amerikanci možda budu videli su 508 sedan i karavan, kao i 5008 crossover.

Tavares je takođe napomenuo da brend ne planira da ulaže velike pare u dilerske franšize. Prema njegovim rečima, PSA planira da lansira brend u „srazmernom“ načinu kako bi minimalizovao rizik i investiciju u startu. Plan se zove “Push to Pass” i u samom startu će nuditi kratkoročna iznajmljivanja putem „Free2Move“ servisa za deljenje automobila. Premu trenutnom planu, Peugeot automobili će biti u prodaji u SAD do 2026. godine.

Next: Red Bull veruje u pobede uz pomoć Honde i ExxonMobila