fbpx

“Deki 5” kreće iz Peugeot-a

Proslavljeni srpski fudbaler i dugogodišnji reprezentativac naše zemlje, u radu sa decom imaće podršku renomiranog francuskog proizvodjača automobila Peugeot

Održavanje 54. Salona automobila u Beogradu poslužilo je kao idealna prilika za ozvaničenje partnerstva izmedju “EUROIMPEX AUTOGROUP” – a i Internacionalnog Fudbalskog kampa Dejana Stankovića – “Deki 5”. Proslavljeni srpski fudbaler i dugogodišnji reprezentativac naše zemlje u drugoj sezoni druženja I rada sa decom imaće podršku renomiranog francuskog proizvodjača automobila – “Peugeot”-a. Ekskluzivni uvoznik Peugeot-a za Srbiju “Euroimpex autogroup” na raspolaganje će kampu Dejana Stankovića staviti premijum modele, poput novog 5008.
Partnerstvom sa Euroimpeksom spojio sam svoja tri zadovoljstva u mom životu: fudbal, automobile i rad sa decom decu. Činjenica da novi partner kampa “Deki 5” u ponudi  imaju premijum modele koji počinju mojom “peticom” (508 i 5008) samo je onaj mali ukras na celu priču koja će, uveren sam, biti uspešna i dugotrajna. Moji kamperi i ja, kao I svi ljudi uključeni u organizaciju kampa Deki 5, potrudićemo se da radom, trudom i ponašanjem tokom održavanja kampa na Zlatiboru I Kopaoniku opravdamo poverenje koje nam je ukazao renomirani partner. Verujem da ćemo se dobro voziti u Peugeot automobilima po našoj lepoj Srbiji – istakao je Dejan Stanković, vlasnik i osnivač kampa “Deki 5”.
U ime Euroimpex autogroup-a o ozvaničenju saradnje sa fudbalskim kampom “Deki 5” govorio je Nemanja Živojinović, direktor marketinga.
Renome i ugled Dejana Stankovića koji smo zapamtili tokom njegove sportske karijere najbolja su garancija da poslovne aktivnosti koje preuzima imaju ozbiljnost, profesionalizam i kvalitet. Mnogo toga lepog smo čuli o njegovom kampu i zato je partnerstvo logična posledica za nas. Peugeot je kao brend sinonim uspešnosti, pouzdanosti i kvaliteta, baš kao i “Deki 5”. U ovom slučaju, sve to ukrašeno je i Dejanovim ljudskim kvalitetima. Kao kompanija u kojoj važno mesto zauzima društveno-odgovorno poslovanje, partnerstvo sa kampom “Deki 5” bilo je za nas prilika koja se ne propušta – naglasio je Živojinović.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Škoda Vision X spremna za Ženevu

Pre zvanične premijere u Ženevi, Škoda je objavila renedere naredne generacije svog hibridnog SUV-a ...

Toyota Yaris Automobil godine 2021. u Srbiji

Žiri za izbor Automobila godine 2021, Asocijacije automobilskih novinara Srbije, glasanjem je uspešno završio ...

Osveženi “Šumadinac”

Fijat 500 L teško možemo da posmatramo kao samo jedan od mnogih automobila. Koliko ...

Audi najavljuje 20 novih modela do 2025.

Audi najavljuje 20 novih modela do 2025. godine, što će biti najveća modelna ofanziva ...

Na prodaju Mercedes motor iz Formule 1

Aukcijska kuća RM Sotheby’s na online aukciji je ponudila Mercedes V10 motor iz McLaren ...

Porsche sa iznenađenjem u Ženevi – Mission E Cross Turismo

Allroad, na struju, pa još i karavan. Konceptna studija koja je previše realna – ...