fbpx

Nova Honda Forza 300 pred kupcima u Beogradu

Jedna od zvezda marke Honda na Motopassion 2019., je maksi skuter Forza 300

Pored super atraktivnog novog modela Goldwing, još jedan od aktuelnih modela koje možete videti na štandu HONDA motocikala u Hali 2, nivo C – je Hondin maksi skuter Forza 300. Ima elektro podesivi vetrobran, puno LED osvetljenje i opcionu 45-litarsku, sa Smart Key sistemom povezanu, gornju kutiju. On takođe ima sistem Honda Selectable Torque Control (HSTC), koji je prvi put ugrađen na jedan od hondinih skutera, i nove, pametne instrumente.
Najnoviji model Forza 300 ima čist, nov sportski izgled i mnogo čvršće, oštrije dimenzije u odnosu na dizajn prethodnika. Smanjeni su mu osovinski razmak i dužina, dok je ujedno uži, ali sa većom visinom sedišta radi bolje preglednosti. Čak i sa novim zadnjim točkom većeg prečnika, za 12kg je lakši zahvaljujući redizajniranom ramu koji pojačava ubrzanje, maksimalnu brzinu i efikasnost u potrošnji goriva. Radikalno je različit od svog prethodnika i njegov potpuno novi stil prelazi sa zaobljenijeg, krivudavog utiska na oštriji, dinamičniji izgled, u potpunosti prateći agilnost i performanse koje nude kompaktnije dimenzije. Srebrni akcenti oko nosa, prednje i bočne oplate, pružaju dodatnu eleganciju uz vrhunski osećaj.
Lako prilagodljiv, novi električni vetrobran pruža maksimalnu zaštitu od vetra pri brzini ili ultimativnu slobodu u gradu. Dodat je sistem proklizavanja Honda Selectable Torque Control (HSTC) i može se uključiti ili isključiti na levoj strani drške volana. HSTC otkriva razliku između brzine okretanja prednjeg i zadnjeg točka, izračunava odnos proklizavanja i potom kontroliše obrtni moment motora preko ubrizgavanja goriva kako bi ponovo uspostavio vuču zadnjeg točka bez opasnog proklizavanja.
Revidirani instrumenti pružaju dodatne informacije u digitalnom formatu kao podrška analognim brojčanicima, a sva svetla su u LED tehnologiji. Smart Key sistem nudi kontrolu nad opcionalnom gornjom kutijom od 45 litara.
Ispod sedišta mogu se smestiti dve kacige, a moguće je i podeliti prostor za odlaganje prtljaga da se u njemu smesti kaciga i/ili oprema za kišu i manje torbe. Boks na prednjoj levoj oplati se može zaključati, a njegov unutrašnji prostor može se organizovati kako je vozaču zgodno, za telefon ili bocu vode, na primer. Tamo su smeštena i dva utikača za punjenje od 12V. Sva svetla su u LED tehnologiji.
Sistem Smart Key modela Forza 300 – kao i kontrola nad glavnim prekidačem za paljenje i zaključavanje odeljka – sada takođe upravlja i opcionalnom gornjom kutijom od 45l koja se može skinuti, što je prvi put na jednom Honda skuteru. Sa sistemom Smart Key u vozačevom džepu, kutija se automatski zaključava kada se vozač udalji.
Revidirani instrumenti predstavljaju analogni brzinometar i brojač obrtaja oko digitalnog prikaza koji se može prebaciti u tri moda. Forza 300 ima potpuno novi ram i konstrukciju oslanjanja, koja smanjuje težinu za 12kg, na 182kg. Osnova joj je ram od čeličnih cevi koji skraćuje osovinski razmak za 35mm na 1510mm. Ugao zatura je malo oštriji sa 26,5° (umesto 27°) sa predtragom od 89mm, a hladnjak i akumulator su smešteni između rezervoara za gorivo i smeštajnog prostora ispod sedišta, fokusirajući tako masu na centar.
U poređenju sa ranijim modelom, on je za 25 mm kraći što se ukupne dužine tiče, sa 2140 mm. Visina sedišta povećana je za 62 mm do 780 mm i položaj vožnje je prirodno uspravan, tako da promoviše odličnu vidljivost u punom krugu. Širina upravljača je sada 755 mm (2mm uža od prethodnog dizajna) sa prednjom širinom od 580 mm i širinom ogledala od 860 mm – što su kompaktne dimenzije koje olakšavaju provlačenje kroz ulice zagušene saobraćajem. Izdržljive teleskopske viljuške od 33 mm imaju dvostruke zadnje amortizere – podesive kroz sedmofazno prethodno opterećenje opruge – i kreću se kroz jednodelni aluminijumski osovinski krak.
Za model Forza 300 na raspolaganju je različita dodatna oprema:
– Pametna gornja kutija od 45 litara
– Zadnji nosač (direktna montaža)
– Unutrašnje torbe
– Grejanje ručica
– Alarm
Svi modeli HONDA motocikala dostupni su po specijalnim sajamskim cenama, dok se cena modela Forza 300 sa koferom kreće od 6.300 €.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Prvi MotoGP pol za Pola Espargara na KTM-u

Pol Espargaro je dočekao i svoju prvu MotoGP pol poziciju i to na domaćem ...

HRC predstavio tim, ali pitanja ostala otvorena

HRC je danas virtuelno predstavi svoj tim za MotoGP sezonu 2021. ali se i ...

MotoGP – Davide Brivio napustio Formula 1 tim Alpine

MotoGP – Davide Brivio napustio je Formula 1 tim Alpine i otvorila se mogućnost ...

Suzuki spreman da penzioniše Hayabusu

Nekada kralj brzine, Suzuki GSX1300-R Hayabusa će uskoro „odjahati“ u zalazak sunca zbog oštrih ...

Indian predstavio FTR 1200 i FTR 1200 S modele

Indian Motorcycle je zasluženo privukao ogromnu pažnju sveta sa predstavljanjem FTR 1200 i FTR ...

Stiže mali GS

BMW je objavio teaser video onoga što liči na srednju klasu GS linije motocikala. ...