Da li se iko nadao da će početak ovogodišnje sezone WSBK proteći u apsolutnoj dominaciji jednog vozača i jednog proizvođača?
Ekipi koja se bavi sređivanjem rezultata nakon WSBK trka postaje lako. I nakon tri trke ne moraju da menjaju ime vozača i proizvođača koji pobeđuje tokom sve tri trke. Nakon Phillip Islanda, staze Chang na Tajlandu, a sada i Aragona, jedan isti vozač i motocikl zauzimaju prvi red.
Alvaro Bautista, koji se mučio u MotoGP-u, bez ozbiljnije prave prilike na konkurentnom fabričkom motociklu, doživljava zvezdane trenutke svoje karijere. Nakon tri trkačka vikenda i ukupno devet trka, Bautista je ostvario devet pobeda, to tako superiorno, da praktično nije borio na stazi. Uz to, sa sva tri trkačka vikenda svetskog Superbike šampionata poneo je i rekorde krugova.
Ducatiju Panigale V4 R će trebati barem dve sezone da se dovede u formu da bi bio konkurentan u WSBK, govorili su pre početka sezone, a, za sada, pokazuje se da će druge zaboleti glava dok ne nađu recept za sekundu i više po krugu, koliko Bautista vozi brže na Panigaleu od svih ostalih, pa i poslednjih par godina dominantnog Kawasakija.
Da li je u pitanju Alvaro Buatista, ili Panigale V4 R, ili kombinacija čoveka i mašine, trenutno niko nema odgovor, osim možda Ducati, koji ga sigurno neće podeliti sa ostalima. A da uvođenje novog modela u WSBK šampionat nije jednostavno i naivno, pokazuje BMW, koji ima možda jača tehnološka leđa od Ducatija, pa se bori za sredinu plasmana. A Ducati je napravio čudo, umesto V2 sada ima V4 agregat, a pored toga i sve ostalo što je potrebno da se konkurencija potpuno ponizi. A nije ni samo do motocikla.
Dok Bautista svaku trku odveze sam daleko ispred svih, njegov timski kolega iz Aruba.it Racing tima Chaz Davies, na identičnom motociklu mora ozbiljno da se bori sa konkurencijom da bi stigao do podijuma. Da li je neko pomislio da je Bautista prerano otišao iz MotoGP-a bez prave prilike? Da li je neko pomislio da je Alvaro Bautista postao Marquez WSBK-a? Mi jesmo, a vi?
Show Comments