fbpx

Prošlo je već dve godine od zvanične premijere, a još nije počela proizvodnja Mercedes-AMG One. Gde je zapelo?

Foto: Mercedes-Benz

Mercedes je svoj hiperautomobil još prikazao 2017. očigledno jureći da prestigne Aston Martin Valkyrie. U prestizanju po pitanju premijere je uspeo, ali ne i u “serijskoj” proizvodnji, koliko god bilo besmisleno tretirati proizvodnju ovakvog automobila serijskom. Zvuči čudno, ali, prema obrazloženju fabrike, AMG One kasni zbog usklađivanja i zadovoljavanja eko normi sa WLTP-om. Drugim rečma, čak ni ovi drumski monstrumi za prebogate kupce nisu pošteđeni strogih testova u stvarnim uslovima.

Foto: Mercedes-Benz

Osnova problema koji je prouzrokovao odlaganje nalazi se u V6 motoru sa unutrašnjim sagorevanjem, koji se tehnološki stvarno naslanja na agregat iz Formule 1. Ovaj agregat je zadovoljavao stari NEDC standard merenja, ali ne i WLTP. A da bi zadovoljio strožiji standard, na izduvni sistem je morao biti dodat filter benzinskh čađi, a to je automatski donelo i smanjenje snage motora. Šef AMG-a Tobias Moers, tvrdi da su napravili uspešan progres po pitanju smanjenje emisije CO2, a da je najveći izazov zadovoljiti WLTP a ne spustiti ukupnu snagu ispod magičnih 1000 KS.

Foto: Mercedes-Benz

Prema Moersu, prvi kupci bi trebali dobiti svoje skupo plaćene i dugo očekivane automobile u narednih nekoliko nedelja. Prema prvobitnom planu Mercedes je trebao da proizvede 275 AMG One, od čega bi određen broj moga postati specijalna Lewis Hamilton edicija, mada se već sada kalkuliše i da bi moglo biti proizvedeno više od 275 vozila. Službeno je iz fabrike saopšteno da će One pokušati da postane i najbrži serijski automobil na Nürburgringu. Kako Moers tvrdi, uz F1 pogonsku grupu koju čine visokoturažni V6 benzinac i čak četiri elektro motora, One ima sve preduslove da sa trona skine rekord koji sa 6:44.97 drži Lamborghini Aventador Superveloce Jota

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Planovi elektrifikacije automobila su preambiciozni

Planovi elektrifikacije automobila su preambiciozni, činjenica je koju sada priznaje većina marki i traži ...

Pininfarina objavio partnere za razvoj EV platforme

Automobili Pininfarina, odsek za proizvodnju automobila čuvene italijanske dizajn kuće, najavio je partnere u ...

Audi napušta filozofiju po principu dizajna ruske matrjoške

Audi napušta filozofiju po principu dizajna ruske matrjoške, po kojem je prepoznatljiv, a kako ...

Otkrivena osvežena Škoda Karoq

Osvežena Škoda Karoq je otkrivena i u sebi donosi bolju aerodinamiku i tehnološka unapređenja ...

Loeb ponovo pobedio

Sebastien Loeb je došao i do četvrte pobede od ukupno osam specijalnih ispita i ...

Da li Audi A6 vodi u “svetom ratu” velike trojke?

Svaki novitet nemačkog premijum “triumvirata” izaziva ogromnu pažnju i to ne samo kod kupaca ...