fbpx

Vettel nema ljubav, pa zato nema ni rezultata

Charles Leclerc ima loš uticaj na Vettela, kaže Jacques Villeneuve, i tvdi da Nemcu fali ljubav kako bi ponovo bio brz

Foto: Ferrari

Nekadašnji šampion Formule 1 i čovek poznat po oštrom jeziku Jacques Villeneuve, ima zanimljivo mišljenje po pitanju odnosa u Ferrariju, koji ni blizu nije ispunio ono što je najavljivao u predsezoni. Prema Villeneuveu, Charles Leclerc ima loš uticaj na Vettela zbog toga što tim nije bio spreman da uspešno vodi međusobnu konkurenciju između četvorostrukog šampiona i mladog i ambicioznog vozača iz Monaka.

Foto: Ferrari

Villeneuve ne spori, pa čak i naglašava da je dolazak Leclerca Ferrari potpuno ispravan, opravdan i zaslužen, nakon samo jedne sezone u Sauberu, ali da je istovremeno odnose u timu izbacio iz ravnoteže i uznemirio Vettela. “Ako gledate komentare udesa Leclerca tokom kvalifikacija u Bakuu, nećete naći ni jedan loš komentar. Da je Vettel napravio istu grešku, razapeli bi ga od kritika” kaže kanadski šampion. “Mislim da je ova nestabilnostu u timu uzrok okretanja Vettela u Bahreinu i neuspelih timskih naredbi u Kini. Leclercov udarac u ogradu u Azerbejdžanu je posledica njegove prevelike želje da se dokaže kao brži vozač, koji treba da bude broj jedan. Ferrari bi bio u poziciji da ove godine bude ozbiljan pretendent na titulu, da je zadržao Raikkonenea, čime bi obezbedio da se Vettel oseća prijatno” dodaje Villeneuve.

Foto: Ferrari

Prema mišljenju kanadskog vozača, Leclerc je brz, i on lično je potpuno spreman, ali Ferrari nije spreman za ovakvu situaciju. “Ako se gleda iz perspektive Leclerca, odlično je što je došao u tim, i već dokazuje da je super brz. Ali, ako se posmatra iz ugla tima, treba se setiti i Vettelove prošlosti i situacije kada je u Red Bull došao Ricciardo, i kada je Vettel imao pad u rezultatima. Vettelu je potreban osećaj da ga tim vole i tim i navijači, a ove godine izgubio je i jedno i drugo” tvrdi Villeneuve, i dodaje: “Verujem da je tim trebao zadržati Raikkonena zbog mira u kući, isto kao što je Mercedes zadržao Bottasa, kada se Ocon nametao kao očigledan izbor. Leclerc je već imao ugovor sa Ferrarijem i mogao je voziti još jednu godinu u Alfa Romeu, a od 2020. doći u crveni bolid. Na ovaj način bi tim u 2019. bio stabilan, i svi bi bil zadovoljni”.

Foto: Ferrari

Villeneuve još jednom naglašava: “Leclerc je sjajan, super brz, i mesto mu je u timu, to uopšte nije pod znakom pitanja. Ali način na koji tim funkcioniše i uz Vettela takvog kakav sa tom velikom potrebom za ljubavlju da bi funkcionisao, ovogodišnja sezona nije dobro postavljena. To najbolje pokazuje Mercedes koji je moćan. Da je došao Ocon, Hamilton bi se iz sve snage trudio da Francuza pojede živog. Ovako, ima izvestan respekt prema Bottasu, za sada, se ne uzbuđuje previše što Finac ima isti broj pobeda. Dok je Rosberg bio u timu Hamilton nije bio ovako miran. Trenutno, Mercedes funkcioniše bolje nego ikada” zaključio je Villeneuve.

Foto: Ferrari

Očigledno, nekadašnji šampion upire prstom u ono što je Eddie Irvine nedavno rekao, smatrajući da je Nemac precenjen i Vettela uporedio sa razmaženim derištem, aludirajući na njegovu mentalnu nestabilnost i potrebu za svesrdnom podrškom svih da bi pružio svoj maksimum. Čim ona izostane, Vettel nije ni blizu vozaču koji ima čak četiri šampionske titule. Samo, kako trenutno stvari stoje, teško da će se Ferrari okrenuti nazad ka Vettelu kako bi on osećao ljubav. Karijera Nemca je bliže kraju nego početku, a super brzo stasava nova plejada brzih “klinaca”, koji čekaju u redu da pokažu sav svoj talent. Sa druge strane, mladi Leclerc koji ima samo 22 godine tek je na početku i pred njim je još dosta godina vožnje na visokom nivou, sve dok ne postane zvezda i njegova brzina poče da zavisi od količine ljubavi koja ga okružuje.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Pogledajte premijeru novog Ford Focusa uživo

Nakon dosta špijunskih fotografija i teaser kampanja, Ford će danas konačno otkriti novu generaciju ...

Zamena ulja u Bugatti Veyronu košta 21.000 dolara! Zbog čega?

Zamenu ulja u Bugatti Veyronu serviseri naplaćuju 21.000 $. Pogledajte zbog čega jedan uobičajeni ...

Od marta restilizovani modeli BMW Serije 2

U martu 2018. godine tržištu će biti predstavljeni restilizovani modeli BMW Serije 2 Active ...

Počela proizvodnja poznatog modela – Lada Niva Travel

U Toljatiju je počela, tačnije nastavljena proizvodnja modela sa nama dobro poznatim imenom – ...

Upoznajmo Srbiju – novim VW Touaregom

Novi Volkswagen Touareg stigao je u prodaju i time počeo svoj put ka kupcima. ...

Proizvedeno 500.000 Dacia Duster

Krajem novembra fabrika automobila Dacia u Mioveniju u Rumuniji proslavila je proizvodnju 500 000. ...