fbpx

Toyoti, Alonsu i ekipi pobeda na 6 časova Spa po snegu!

U jednoj od verovatno najbizarnijih trka izdržljvosti pobedila je Toyota sa Alonsom na čelu tima

Foto: TOYOTA GAZOO Racing.

Smeštena pod Ardene, prelepa staza Spa-Francorchamps priredila je neverovatne uslove za trkanje, koji su ponajmanje pripadali jednoj šestočasovnoj WEC trci. Samo dvadesetak minuta nakon starta, dok su u vođstvu ble posade Toyote, na stazu se prvo spustio pljusak, koji se pretvorio u vejavicu. Obzirom da se temperatura vazduha spustila na samo 1°C, dvadesetak tokom dvadesetak minuta kolonu je predvodilo vozilo bezbednosti, ali trka ipak nije prekidana.

Foto: TOYOTA GAZOO Racing.

Kao što se i moglo očekivati, Toyote su bile brže od privatnih LMP1 timova, i nakon gotovo tri sata, u vođstvu je bila posada sa brojem 7 Mike Conway, Kamui Kobayashi i Jose Maria Lopez, i to sa prednošću od 50 sekundi. Međutim, neispravan senzor na kočionom sistemu, važan za rad hibridnog pogona je otkazao, a popravka u boksu je trajala 11 minuta, što je Toyotu #7 spustilo na začelje LMP1 klase.

Foto: TOYOTA GAZOO Racing.

Sa druge strane posadi Fernando Alonso, Sebastien Buemi i Kazuki Nakajima otvorilo put ka pobedi sa krugom prednosti ispred drugoplasirane posade tima Rebellion R-13, koju su činili Gustavo Menezes, Thomas Laurent i Nathanael Berthon, dok je treće mesto zauzela posada SMP Racing, sa vozačima Stoffelom Vandoorneom, Mikhailom Aleshinom and Vitalyjem Petrovim, koja se bolje snašla u četvtom satu, kada se na stazu ponovo spustio pljusak.

Foto: TOYOTA GAZOO Racing.

Inače, trka je završena prekidom 11 minuta pre isteka šestog časa, zbog nemogućih vremenskih uslova. Fernando Alonso, Sebastien Buemi and Kazuki Nakajima sada imaju 31 poen prednosti u šampionatu, pred finalnu trku super sezone i to čuveni LeMans, koji maksimalno može da donese 39 bodova, i koja će odlučivati o šampionu.

Foto: Aston Martin

U LMP2 klasi pobdeu je odnela posada DragonSpeed, za koju su Orecu 07 vozili Pastor Maldonado, Antony Davidson i Roberto Gonzales. LM GTE Pro klasa je donela zanimljivi borbu tokom cele trke između vozača Aston Martina, Porschea, Ferrarija i BMW, a pobedu je odnela posada Maxime Martin/Alex Lynn u novom Aston Martin Vantage GTE, zahvaljujuć boljoj strategiji sa pneumaticima i odlascima u boks, koja je sa druge strane posadu BMW-a koštala plasmana na podijum.
Poslednja trka super sezone 2018/19. voziće se u LeMansu od 15. juna.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Alpine Alpenglow Hy6 koristi vodonik

Alpine Alpenglow Hy6 koristi vodonik kao gorivo za V6 motor, ali važnije je da ...

Hyundai Tucson – treća…?

Povratnik po imenu i naslednik za nijansu manjeg modela, Hyundai Tucson je definitivno više ...

Redak primerak Maybacha 57S Coupe na prodaju

Vrlo redak primerak Maybacha 57S Coupe napravljenog za libijskog diktatora Muamera el Gadafija je ...

Kako izgleda reperacija motora od 11.000 KS

Drag trke sigurno ne spadaju među najpopularnije kod nas, ali imaju svoj deo fascinantnosti, ...

Toyota GR86 Rally Legacy je za gledanje

Toyota GR86 Rally Legacy je za gledanje, ali i dovoljno atraktivna da joj posvetimo ...

Valkyrie, nije ni počeo a već dobio unapređenja

Aston Martin Valkyrie nije ni stigao do svojih 150 kupaca, a već je dobio ...