fbpx

Ograničena serija varijante Stinger GTS nedavno predstavljena u New Yorku

Foto: KIA

Od svojeg predstavljanja pre dve godine Kia Stinger je brzo iiborio svoje mesto na tržštu sportskih limuzina, zbog čega je Kia nedavno na salonu automobila u Njujorku predstavila najpotentniju verziju do sada. Posebna serija Stinger GTS, ograničena na samo 800 primeraka, sa novim dinamičnim pogonom na 4 točka (D-AWD) stiže na puteve i kupcima će nuditi još sportskiju vožnju. Sa sportom inspirisanim stilskim elementima, koji između ostalog uključuju delove od ugljeničnih vlakana i novu atraktivnu boju za privlačenje još više pogleda, ograničena serija GTS namenjena je automobilskim entuzijastima, uz novorazvijeni D-AWD pogon.

Foto: KIA

U vrlo kratkom periodu otkako se Stinger na tržištu afirmisao kao pravi igrač u razredu sportskih limuzina, međutim Albert Bierman, vođa istraživanja i razvoja (do dolaska u Kiju vođa M odeljenja u BMW-u), uz brojne pohvale i nagrade koje je Stinger osvojio, težio je nečemu višem. Rezultat je nova varijanta Stingerovog pogona na 4 točka, koji su začinili pravim genetskim kodom zadnjeg pogona. Radi se o D-AWD sistemu, koji su razvili kako bi popunio prazninu u ponašanju između Stingera GT sa pogonom na 4 točka (AWD) i zadnjim pogonom (RWD).

Foto: KIA

Tehnički detalja o ograničenoj seriji Stinger GTS
– Mehanička blokada diferencijala je dodata D-AWD sistemu, koji je namenjen unapređenju trakcije i boljoj distribuciji snage između zadnjih točkova, kada sistem prepoznaje gubitak trakcije
– Izbor načina vožnje (Drive Mode Select) povećava dinamiku zadnjeg pogona
o Način Comfort šalje 60 posto snage na zadnje točkove za veći osećaj stabilnosti
o Način Sport šalje 80 posto snage na zadnje točkove za sportskiju vožnju
o Način Drift šalje 100 posto snage na zadnje točkove i održava u istoj brzini bez menjanja u višu brzinu
– Nova logika kontrole
o Kontrola proklizavanja i prepoznavanje „kontre” prlikom preupravljanja
o Šema menjanja brzina
o Kontrola stabilnosti
Stinger GTS, koji je raspoloživ u varijantama D-AWD ili RWD, zadržao je Stingerovu GT snagu ispod poklopca motora. V6 twin turbo od 3.3 litre ima 365 KS, i maksimalni obrtni moment od 510 Nm, sa prnosom snage preko osmostepenog automatskog menjača.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Predstavljen VW Golf R i najsnažniji je ikada

Predstavljen je najsnažniji Volkswagen Golf ikada, a osim što je najjači tehnološki je najnaprednji ...

Holden predstavio Time Attack Concept sa 1,340 KS

Holden, australijski brend koji nudi samo uvozne modele, sada opet može da se pohvali ...

Pobede u sve četiri trke Formule 1 za Mercedes

I u četvrtoj trci sezone Formule 1, prva dva mesta pripala su vozačima tima ...

Honda je zamalo izostavila VTEC iz originalnog NSX-a

Prva generacija Honde NSX je dostigla legendaran status kod ljubitelja automobila, ali je zamalo ...

Citroen Ami nije Formula 1

Citroen Ami nije Formula 1 i može mu se dogoditi neslavan i opasan prolazak ...

Formula 1 – otkriven je Ferrari SF–24

Formula 1 – otkriven je Ferrari SF–24, ali uz mnogo manje pompe i spektakla, ...