Audi je za ovu godinu predstavio osveženu liniju modela A4, a u tišini su debitovale i S TDI verzije popularnog modela
Audi je za ovu godinu predstavio osveženu liniju modela A4, a u tišini su debitovale i S TDI verzije popularnog modela. Najprimetnije izmene su na prednjim svetlosnim grupama, koje nemaju više onaj, pomalo čudan, urez na unutrašnjim stranama. Maska hladnjaka sada deluje veća i ozbiljnija, a novi donji deo odbojnika upotpunjuje izgled. Blago su izmenjene i zadnje svetlosne grupe, kao i “difuzor” vazduha na donjem delu zadnjeg odbojnika.
Osvežen je i A4 Allroad, koji pored dizajnerskih izmena pruža dodatnih 35 mm rastojanja od tla, za blage off-road avanture. Iako u kabini nema jako vidljivih izmena, novost je MMI sistem kojem se pristupa putem 10.1 inčnog infotejment ekrana.
Velika novost za osveženu A4 liniju je elektrifikacija. Od šest turbo motora raspona snage od 148 KS do 342 KS, tri će karakterisati blagi, 12-voltni, hibridni sistem. Iz Audija navode da će u svakom A4 automatski menjač biti deo standardne opreme, iako će kupci moći da se opredele i za manuelni.
Obe S verzije modela A4 – Sedan i Avant – su sada opremljene 3.0 litarskim V6 dizelom sa 347 KS i 700 Nm obrtnog momenta. Ovo znači da S4 Sedan do “stotke” siže za samo 4.8 sekundi i da nastavlja da ubrzava sve do, elektronski ograničenih, 250 km/h. Avant varijanti treba jedna desetinka više do 100 km/h.
Električni kompresor je deo 48-voltnog blagog hibridnog sistema, a posao mu je da eliminiše turbo lag. Kompaktna, vazduhom hlađena, litijumska baterija kapaciteta 0.5 kWh je smeštena ispod poda prtljažnika. Iz Audija tvrde da blagi hibridni sistem kod S verzija može da smanji potrošnju goriva do 0.4 litara na 100 km. Osveženi Audi A4 će moći da se poruči već krajem ovog meseca, a bazna cena u Nemačkoj iznosi 35,900 evra.
Show Comments