fbpx

BMW baš ne gubi vreme sa Serijom 8. Dodata je i Gran Coupe verzija sa četvoro vrata

Foto: BMW

BMW je u manje od godinu dana izbacio četiri verzije Serije 8. Nakon kupea i kabrioleta, stigao je moćni M8, a porodici se sada priključila i Gran Coupe verzija sa četvoro vrata, čija proizvodnja počinje tokom jula meseca.

Foto: BMW

Da bi se našlo prostora za dodatna vrata, ali i sedenje odraslih osoba pozadi Serija 8 Gran Coupe produžena je za 23,1 centimetar, za 20,1 cm je povećan međuosovinski razmak, i proširena je za 30 mm. U osnovi, Serija 8 Gran Coupe, barem karoserijom, praktično je potpuno novi model, iako koristi postojeću i već poznatu platformu.

Foto: BMW

Fabrika navodi da je ovo jedini model u segmentu koji direktni derivat sportskog kupea, i da je razvijan uporedo sa kupe verzijom, ali i BMW M8 GTE trkačkim modelom, koji se, ruku na srce, nije proslavio u trkama izdržljivosti, uključujući i upravo završeni LeMans. Kompletna konstrukcija automobila podređena je performansama, pa su intenzivno korišćeni aluminijum, magnezijum i karbonski kompoziti, uz posebnu pažnju posvećenu spuštanju težišta i rasporedu masa vozila. Isto važi i za aerodinamičku optimizaciju karoserije.

Foto: BMW

Serija 8 Gran Coupe će na jesen pred kupce stići sa izborom tri motora. Prema već ustaljenoj praksi, 840i će značiti redni twin turbo šestocilindraš od 3 litre sa 340 KS i 500 Nm maksimalnog obrtnog momenta, uz koji će ići osmostepeni Steptronic menjač a pogon biti pozadi ili xDrive. Za ubrzanje do 100 km/h biće mu dovoljno 5,5 sekundi, za verziju sa zadnjim pogonom, dok uz xDrive treba samo 4,9 sekundi, uz maksimalnu brzinu ograničenu na 250 km/h.

Foto: BMW

U benziskoj ponudi će još biti i 850i xDrive, sa 4.4 V8 twin turbo agregatom od 530 KS, i maksimalnim obrtnim momentom od 750 Nm od 1.800 o/min. Menjač je osmostepeni Steptronic, a pogon isključivo xDrive. Ubrzanje do 100 km/h ova verzija završava za 3.9 sekundi, ali maksimalna brzina ostaje limitirana na 250 km/h. Za štedljive ostaje 840d xDrive, sa rednim šestocilindrašem od 3 litre, 320 KS i 680 Nm od 1.750 o/min, koji neće imati razloga da se stidi performansi. Ubrzanje do 100 km/h traje 5.1 sekundu, a čak i naftašu je maksimalna brzina je 250 km/h.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Test Dacia Jogger 1.0 ECO-G 100

Dacia Jogger nije iznenađenje samo zato što nas je Dacia već navikla na modele ...

VW garantuje kapacitet EV baterije osam godina ili 160.000 km

Zahvaljujući dostupnosti mobilnim uređajima, većina ljudi je upoznata sa konceptom degradacije baterije Zahvaljujući dostupnosti ...

Volkswagen Grupa pregovara o prodaji Ducatija

Volkswagen Grupa održava preliminarne sastanke i pregovore sa potencijalnim kupcima Ducatija Prema pisanju Automotive ...

Prvi Kia plug-in hibridi u Ceedovoj ponudi

Kia Motors je sa razvojem plug-in hibrida za varijante XCeed i Ceed Sportswagon učinila ...

Audi ne odustaje od gorivnih ćelija, novi prototip već ove godine

Iako Audi planira mnoštvo novih električnih automobila, tehnologija gorivnih ćelija je i dalje aktuelna ...

VR koncept prodaje vozila u BMW salonu

Srbija je četvrto tržište u svetu gde je BMW implementirao Virtual Reality Delta Motors ...