Iako će Aston Martin DBX, brendov prvi SUV, verovatno biti i najprodavaniji Aston, engleski proizvođač ne planira da proda DBX svakome
CEO Aston Martina, Andy Palmer, rekao je da je njegov posao da ograniči seriju DBX SUV-a kako bi održao ekskluzivnost. Uprkos tome što kompanija želi da proizvede što više radi ispunjenja potražnje, Palmer želi da Aston Martin ostane statusni simbol, rekao je u intervjuu za web sajt CarSales. Šef Aston Martina je dodao da je proizvodnja ograničena na 5.000 jedinica modela DBX u prvoj godini, kao i da će većina njih otići u dvorišta aktuelnih vlasnika. Palmer tvrdi da 72% vlasnika Astona već poseduje SUV model, što samo dodatno potvrđuje potrebu za DBX-om. Kada Lagonda lansira svoj SUV model, nova fabrika u Velsu će proizvoditi ukupno 7.000 jedinica DBX i Lagonda SUV-ova.
Palmer takođe želi da se postara da su dileri spremni za prodaju SUV-a po prvi put, pogotovo novim potencijalnim kupcima. Ako sve pođe po planu, Aston Martin očekuje da će udvostručiti prodaju na 14.000 jedinica godišnje. Međutim, iako Aston Martin sprema novi sportski model, super automobil, i hiper automobil, neke stvari neće ostati. Preciznije, model Rapide će biti ugašen. Palmer je rekao da će Lagonda SUV zapravo zameniti luksuzni sedan, i dodao da je Rapide prvobitno trebao nositi Lagonda oznaku.
Pri tom, DBX će blagovremeno zameniti Rapide-E, za koji Palmer tvrdi da je luksuzni eksperiment. Nakon isporuke Rapide-E, vlasnik se obavezuje na to da mora da pruži povratnu informaciju proizvođaču o načinu na koji koristi svoj luksuzni EV. Te informacije će pomoći pri pravljenju Lagonda brenda. Nulta (pred)proizvodnja modela DBX već je započela u novoj fabrici u Velsu, a serijski SUV će debitovati do kraja ove godine. Očekuje se da će DBX SUV pokretati Mercedesov 4.0 litarski V8 sa dva turbo punjača, dok se V6 hibrid navodi kao potencijalni pogonski sistem u budućnosti.
Show Comments