fbpx

BMW sprema revolucionaran oblik volana?

Poznato je da BMW retko i teško menja enterijere svojih modela, ali izgleda da za iNEXT sprema nešto, relativno, revolucionarno

Foto: BMW

Krajem maja ove godine, BMW je pustio tizer velikog zakrivljenog ekrana koji će se naći u budućem električnom SUV-u. Sve što se nakon toga pojavilo i videlo zapravo je bilo maskiranje pravih novina koje će stići, odnosno, tokom razvoja i neminovnih testiranja na otvorenom, korišćen su elementi enterijera preuzetih od već postojeće Serije 3 i X5.

Foto: BMW

Međutim, prema onome što je BMW upravo pokazao, iNEXT će ipak imati još toga novog, i u neku ruku revolucionarnog. Za sada pričamo o detalju enterijera koji BMW poslovično retko i teško menja. Sa standardnom ulogom tizera, fotografije koje stižu iz Minhena pokazuju uglasti upravljač, kakav, u nešto jednostavnijem obliku, Peugeot odavno ugrađuje u svoje automobile. Fabrika u komentaru uz objavljeni detalj tvrdi da se za ovaj oblik nije odlučila samo zbog pokušaja da bude originalna, nego i iz praktičnih razloga, obzirom da njegov zaravnjeni gornji deo olakšava vozaču da vizuelno prati i utvrdi ugao zakrenutosti upravljača. Obzirom da će iNEXT imati visok nivo autonomne vožnje, ovaj efekat prepoznavanja pozicije upravljača dodatno postaje važan, u trenutku kada vozač preuzima kontrolu nad vozilom. Upravljač u sebi ima instalaciju od optičkih vlakana ugrađenu u unutrašnje sekcije obruča, koje će zasvetliti u trenutku kada vozač mora da preuzme upravljanje nad vozilom.

Foto: BMW

BMW iNEXT će ući u serijsku proizvodnju 2021. a fabrika ga već najavljuje kao svoj tehnološki vrhunac, i dodaje da će koristiti petu generaciju elektro pogona.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

I Fiatu prete kazne

I Fiatu prete kazne za nameštanje rezultata emisije CO2 nelegalnim softverima i to u ...

Bliži se kraj za Nissan 370Z, a naslednika nema

Da li je Nissan 370Z pred penzijom? Najave naslednika za sada nema Nissan 370Z ...

Alonso vozio Toyota LMP1

Fernando Alonso je prvi put vozio LMP1 prototip Toyota TS050 HYBRID u okviru priprema ...

Dileri beže od električnog Cadillaca

General Motors na velika vrata uvodi elektrifikaciju vozila, ali značajan procenat dilera ne želi ...

Maserati MC20 Cielo – najskuplje iz Stellantisa

Maserati MC20 Cielo je novi roadster, biće najskuplji model iz Stellantisa koji košta mnogo ...