Johan Zarco napušta KTM na kraju sezone, a možda i ranije

Johan Zarco i KTM su odlučili da završe saradnju na kraju sezone 2019. a možda i pre kraja sezone

Foto: Gold & Goose/Red Bull Content Pool

Kad ne ide – ne ide. Johan Zarco, simpatični francuski vozač, dvostruki Moto 2 šampion, i MotoGP otkrovenje na Tec3 Yamahi, razići će se sa fabričkim timom KTM pre isteka dvogodišnjeg ugovora. Odluku o prekidu saradnje saopštio je KTM.
Johan Zarco je nakon fantastičnih vožnji na satelitskoj Yamahi za Tec 3 tim, potpisao je dvogodišnji ugovor sa austrijskim proizvođačem, međutim, od prvog kontakta sa KTM RC16 na predsezonskim testovima, stvari nisu funkcionisale u kombinaciji KTM-Zarco. Logično, (neočekivano) slabi rezultati dovode do tenzija u timu, pa je šef KTM-a Stefan Pierer, sve otvorenije kritikovao Francuza, i tražio rezultate koji nisu dolazili. Drugi fabrički vozač, Pol Espargaro u tekućoj sezoni osvojio je 61, a Zarco samo 22 poena, a plasman u Q2 je za Francuza postao misaona imenica, ako se izuzme P3 u Brnu, pre svega zahvaljujući promenjivim uslovima na stazi.

Foto: KTM Racing

Iako su se i tim i vozač trudili da se međusobno prilagode, od boljih rezultata nema ništa, a nije pomoglo ni dovođenje novog vozačkog trenera Jean-Michel Baylea, pa je, barem prema izjavi tima, doneta zajednička odluka da se saradnja prekine pre isteka roka ugovora, odnosno 2020. godine. Šta više, Pierer je tokom Moto GP vikenda u Austriji potvrdio da je Zarco zatražio raskid ugovora, ali nije potpuno jasno da li će Zarco uopšte odvesti preostalih osam trka, ili ne. Pierer je kao rezervnu opciju već naveo Miku Kallia, koji bi, ako zatreba, odvezao sezonu do kraja umesto Zarca. KTM će tek potvrditi ko će doći na Zarcovo mesto za 2020., a trenutno najočglednija opcija je “rookie” Miguel Oliveira, koji u Austriji završio na solidnom osmom mestu vozeći satelitski Tec3 KTM. Kao druga opcija pojavio se i Jack Miller, u trenutku kada se pokazalo da je bez ugovora za 2020. zbog mogućnosti da Jorge Lorenzo dođe na njegovo mesto u Pramac Ducati, i to po želji upravo Ducatija. Međutim, prema poslednjim informacijama, Lorenzo je, navodno, odustao od dolaska u Pramac, pa će, po svemu sudeći, Miller ipak zadržati svoje mesto na fabričkom Ducatiju, ali za satelitski tim Pramac. Sa druge strane, nema nagoveštaja gde bi Zarco mogao nastaviti svoju Moto GP karijeru, tim pre što su sva atraktivna mesta, na konkurentnim fabričkim motociklima zauzeta.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Dovizioso ostaje u Ducatiju

Iako je saopštenje odlagano, tim Ducati je upravo saopštio da je produžio ugovor sa ...

MV Agusta predstavila F4 Claudio Castiglioni izdanje

Zbog sve strožih kriterijuma emisija štetnih gasova koje više ne može da ispuni, dani ...

Delovalo je da će biti drugačije

Delovalo je da će Marquez deklasirati konkurenciju na stazi Red Bull u Spielbergu, ali ...

Joan Mir pao pri 300 km/h na MotoGP testu u Brnu

Vozač fabričkog Moto GP tima Suzuki, Joan Mir, doživeo je pad pri velikoj brzini ...

Otvaranje sezone za Doviziosa i Ducati

Malo je reći da je otvaranje Moto GP sezone u Kataru bilo čisto ludilo, ...

Električni Harley-Davidson stiže u narednih 18 meseci

Harley-Davidson je najavio planove za potpuno novi električni motocikl, koji bi trebalo da izađe ...