Polestar 2, kao drugi model švedske marke luksuznih električnih sportskih automobila, dobiće specijalan audio sistem
Polestar 2 biće drugi model luksuzne električne marke, koju Volvo tretira kao poseban brend, iako evidentno pripada švedskoj marki. A kada su svi u premijum segmentu tihi, bezbedni i udobni, u Polestaru su se zapitali šta bi se još moglo ponuditi da bi se izdvojilo od ostalih. Odgovor za koji u ovoj kompaniji smatraju da je pravi je – audio sistem. Tačnije, vrhunski audio sistem koji će elimisati akustičke nedostatke, a zvuk u automobilu reprodukovati upravo onako kaku su ga umetnik i producent zamislili.
Za Polestar 2 audio sistem razvijaju Dirac i Harman International, a kroz Dirac Unison aktivni akustički tretman rezultat bi trebao biti takav da zvuk bude najbolji mogući za uslove i okruženje pod kojima se sluša. Suosnivač Diraca Mathias Johansson, kaže da ova prvi velikoserijski integrisani audio uređaj ušima slušaoca čini isto što i naočare čine očima – zvučnu sliku čini oštrijom, preciznijom i jasnijom.
Dirac ima iskustva sa vrhunskim zvukom u automobilima obzirom da je učestvovao u razvoju visoko kvalitetnih audio uređaja za BMW, Bentley i Rolls Royce. Johansson kaže da je najveći izazov stvoriti ili definisati takozvani „Zvučni identitet“. Kao primer je naveo da ni Volvo ni Polestar u zvuku niskotonaca, odnosno basova, ne žele previše „brundanja“, zato što se to ne uklapa u imidž ni u jedne ni druge marke. Diracovi stručnjaci dodaju će vrhunski kvalitet audio reprodukcije sve više dobija na važnosti uz napredak sistema autonomne vožnje, i podsećaju da mnogo ljudi u svom gustom poslovnom rasporedu tokom dana imaju priliku da uživaju u muzici upravo dok su u automobilu.
Show Comments