Nakon što se zapalio tokom vožnje u Mokaku proteklog leta, Ferrari 512S Modulo koncept je vraćen u prvobitno stanje
James Glickenhaus, prvi čovek američkog proizvođača sportskih automobila i trkačkog tima Scuderia Cameron Glickenhaus, ima meko srce prema retkim automobilima, među kojima je i Ferrari 512S Modulo. Međutim, za razliku od većine drugih kolekcionara, Glickenhaus zapravo vozi svoje dragocene automobile.
Tokom vožnje 512S Modula ulicama Mokana proteklog leta, zadnji deo automobila se zapalio. Glickenhaus je rano primetio požar, ugasio ga, i nastavio svoju vožnju. Srećom, Ferrari 512S Modulo je sada vraćen u svoje prvobitno stanje. Glickenhaus je podelio slike na socijalnim medijima na kojima se vidi sveže ofarban automobil.
Šta je uzrokovalo požar? Glickenhaus je tada napisao da je za požar kriv nestandardni izduvni sistem, napravljen od strane dobavljača koji svoj posao nije uradio kako treba. Kada je Glickenhaus kupio svoj Modulo 2014. godine od Pininfarine, automobil nije bio u voznom stanju, a jedan od delova koji je bio potreban da se vrati na put bio je upravo izduvni lonac.
Modulo je Ferrarijev koncept koji je u život došao krajem 1960-ih godina, a prvi javni nastup napravio 1970. godine na Sajmu automobila u Ženevi. Njegov dizajn potpisao je čovek pod imenom Paolo Martin, Pininfarinin dizajner iz tog doba, koji je upotrebio platformu Ferrari 512 S trkačkog automobila kao osnovu Modula. Neobične 24 rupe u poklopcu motora dizajnirane su da puštaju vazduh u 5.0 litarski V12 motor sa 550 KS.
Show Comments