Honda je na EICMA Salonu motocikala u Milanu predstavila potpuno novi CBR1000RR-R Fireblade
![](https://dmotion.rs/wp-content/uploads/2019/11/195892_2020_HONDA_CBR1000RR-R_SP_resize.jpg)
Hondu CBR1000RR-R Fireblade za 2020. pokreće redni četvorocilindarski agregat zapremine 999.9 ccm sa 214 KS pri 14,500 o/min i 113 Nm obrtnog momenta pri 12,500 o/min. U perspektivi, ovo je preko 10 KS i 1,000 o/min više od najbližeg rivala sa „hiljadu kubika“ i rednim četvorocilindrašem.
![](https://dmotion.rs/wp-content/uploads/2019/11/195904_2020_HONDA_CBR1000RR-R_SP_resize.jpg)
Novi Fireblade je snažniji čak i od Ducatijevog Panigalea V4 koji ima 211 KS. Uprkos svoj toj snazi, inženjeri Honde su uspeli da održe ukupnu težinu na 201 kg. Novi CBR1000RR-R je ujedno dobio i novi aerodinamički paket prenet sa RC213V trkačkog motora.
![](https://dmotion.rs/wp-content/uploads/2019/11/195885_2020_HONDA_CBR1000RR-R_SP_resize.jpg)
Uz „običan“ Fireblade, Honda je predstavila i SP verziju, koja donosi vrlo suptilna unapređenja, kao što su Öhlins TTX36 Smart-EC zadnji amortizer, polu aktivne Öhlins EC 43mm NPX prednje viljuške, Brembo Stylema prednje radijalne kočione čeljusti, kao i Brembo monoblock zadnju čeljust.
![](https://dmotion.rs/wp-content/uploads/2019/11/195886_2020_HONDA_CBR1000RR-R_SP_resize.jpg)
Obe verzije motocikla će biti dostupne u samo dve kombinacije boja: Grand Prix crvenoj ili Mat Perla crnoj. Cenovnik za Hondu CBR1000RR-R Fireblade i njenu SP verziju još nije objavljen.
Show Comments