fbpx

Renault predstavio restilizovani Megane

Renault je unapredio model Megane sa novim tehnologijama, blagim izmenama na spoljašnjosti, snažnijim RS modelom, ali i hibridnom verzijom

Foto: Renault

Četvrta generacija Renaultovog popularnog predstavnika C segmenta je za 2020. restilizovana i donosi blage izmene na spoljašnjosti, snažniji RS model i po prvi put hibridnu verziju. Prva primetna razlika na spoljašnjosti Meganea jeste na njegovom prednjem delu, odnosno njegove prednje svetlosne grupe koje će dolaziti isključivo u LED tehnologiji.

Foto: Renault

Renault tvrdi 30% bolju vidljivost u poređenju sa halogenim svetlima odlazećeg modela. Nova “Pure Vision” prednja svetla će biti deo dodatne opreme. Svetla za maglu i zadnje svetlosne grupe takođe koriste LED tehnologiju. Prednji odbojnik i rešetka hladnjaka su takođe pretrpeli blage izmene.

Foto: Renault

U kabini restilizovanog Meganea nalazi se najnovija verzija Easy Link infotejment sistema, viđenog u novom Cliu, u kombinaciji sa 10.2 inčnom potpuno digitalnom instrument tablom. 9.3 inčni uspravno postavljeni centralni ekran osetljiv na dodir nudi duplo veću površinu ekrana u odnosu na 7 inčnu jedinicu, tvrde iz Renaulta. Još jedna novina jeste sistem autonomne vožnje drugog nivoa.

Foto: Renault

GT-Line će se od sada zvati R.S.-Line, dok će svi pravi R.S. modeli imati 300 KS i 420 Nm obrtnog momenta, tj. 400 Nm u verziji sa manuelnim menjačem. Modeli pod oznakom E-Tech će pokretati 1.6 litarski benzinac u kombinaciji sa dva elektromotora, automatskim menjačem i baterijom kapaciteta 9.8 kWh.

Renault Megane E-TECH Plug-in, foto: Renault

Iz fabrike tvrde da Megane E-Tech može da pređe 50 km isključivo na struju pri brzinama do 85 km/h. 1.3 litarski turbo benzinac će se nuditi sa 100, 115, 140 i 160 KS. Prve dve verzije će moći da se kupe samo sa šestostepenim manuelnim menjačem, verzija sa 140 KS sa šestostepenim manuelnim ili sedmostepenim EDC menjačem, dok će najjača verzija biti dostupna samo sa sedmostepenim EDC-om. Krajem ove godine stiže i Megane sa 1.0 litasrkim trocilindrašem sa 120 KS. Izbor dizel motora se svodi na 1.5 dCi sa 95 ili 115 KS.

Foto: Renault

Restilizovani Renault Megane kreće u prodaju već na leto i očekuje se blagi porast cena naspram odlazećeg modela.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Kako radi centralni diferencijal WRC automobila?

Centralni diferencijal je promenio svet WRC-a zauvek, a evo i objašnjenja kako on radi ...

Renault smenio CEO-a, proglasio privremenu zamenu

Renault je smenio dosadašnjeg CEO-a, Thierry Bolloréa, i umesto njega privremeno postavio šeficu finansija ...

Novi motor za Mercedes-AMG F1 bolid u Sochiju

Tim Formule 1 Mercedes-AMG ipak je odlučio da promeni komponente pogonske jedinice jednom svom ...

Porsche Experience 2022

Pre tačno godinu dana bili smo među privilegovanima da prisusutvujemo Porsche Experience i gotovo ...

Novo ruho Škodine sportske legende 200RS

Za svoju interpretaciju modela 200 RS, Daniel Petr je odlučio da krene u pravcu ...

Test Peugeot 3008 HY GT

Test Peugeot 3008 HY GT je od puke modifikacije hatchbacka pre skoro 20 godina ...