fbpx

Genesis G80 stao na crtu Mercedesu CLS Klase

Genesis G80 stao je ozbiljnim argumentima na crtu Mercedesu CLS Klase i ostalima iz visokog društva limuzinom od pet metara

Foto: Genesis

Luksuzna marka Genesis iza koji stoje Hyundai-Kia korporacija se baš ne šali. Iako je u Evropi prilično marginalna, kao svoj cilj Genesis gleda Kinu i Ameriku, a prema onome što nudi, ima čime i da se dodvori probirljivim i platežno sposobnim kupcima.

Foto: Genesis

Druga generacija luksuzne limuzine G80 u prodaju će stići d kraja 2020. godine ili početkom 2021. a stilom se snažno naslanja na nedavno predstavljeni SUV GV80. Šta više, ne samo stilom, dizajneriskim elementima nego i platformom. Novi G80 postavljen je na novu M3 platformu sa zadnjim pogonom, koja uz izdašno korišćenje aluminijuma donosi uštedu u masi vozila od preko 120 kilograma.

Foto: Genesis

Enterijer je raskošan, a Nemačka velika trojka ima šta da vidi i nauči, a i sasvim ozbiljno da shvati konkurenta iz senke. Razumljivo, G80 svoj enterijer deli sa GV80, ali i dalje ostaju impresivni 14.5 inčni ekran sa “touch-and-write” funkcijom infotejmenta lao i 12.3 inčni ekran instrument table. Šta više, instrumenti su u 3D tehnologiji, a da vozač ne mora da spušta pogled, na raspolaganju mu je u head-up ekran.

Foto: Genesis

Genesis G80 ne nudi samo šminku nego i funkcionalne tehnološke novine, pa pored sada već standardnog automatskog kočenja i nadzora i izbegavanja sudara iz mrtvih uglova ima i “Highway Driving Assist II” uz koji vozilo automatski menja kolovozne trake čim se aktivira pokazivač pravca. Aktivni tempomat ne samo da automatski održava odstojanje u odnosu na okolna vozila nego ima i funkciju učenja i pamćenja stila vožnje vlasnika.

Foto: Genesis

Novi Genesis G80 je u penziju poslao stare 3.3 i 3.8 V6 motore, kao i do sada najveći 5.0 V8. Za pogon su sada zaduženi redni turbo četvorocilindraš zapremine 2.5 litara sa 300 KS i 421 Nm i V6 turbo zapremine 3.5 litara sa 375 KS i 530 Nm. Za tržišta van Amerike, Genesis ima i ekonomičnu verziju sa čevorocilindarskim dizelom od 207 KS. U najavi, doduše nezvaničnoj, je već i plug-in hibridna verzija velike limuzine. Pored standardnog zadnjeg, G80 će kupcima biti ponuđen i sa opcionim 4WD pogonom preuzetim od GV80.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Mercedes-Benz će imati SUS motore na EV platformama

Mercedes-Benz najavljuje novu MMA platformu za električna vozila, ali će se na njoj nalaziti ...

Kia Motors prva na svetu sa aktivnim menjanjem brzina za hibridna vozila

Tehnologija, prva na svetu i plod sopstvenog razvoja, poboljšava efikasnost menjača kod hibridnih vozila ...

Nemačka firma pravi kamper nadgradnje od “održivih” materijala

Kamperi su sve popularniji u evropskim državama, a nemačka firma BUMO nudi kamper nadgradnje ...

Alex Zanardi prebačen na rehabilitaciju

Alex Zanardi, bivši Cart šampion i vozač Formule 1 nakon mesec dana prebačen je ...

Opel Insignia stiže osvežena za 2020. godinu

Već u januaru 2020. Opel će na salonu automobila u Briselu predstaviti osveženu Insigniju, ...

Nova Lada Niva stiže, najavljena je konceptom 4×4 Vision

Nova budućnost Lade se sprema, ako je suditi po konceptu 4×4 Vision, smeši joj ...