fbpx

BMW i zvanično predstavio novi M5 i M5 Competition

Sedam dana nakon premijere osvežene Serije 5 BMW je prikazao i osvežne perjanice marke M5 i M5 Competition

Foto: BMW

Kao što je i najavljeno, nakon predstavljanja osvežene Serije 5, BMW je odvojeno predstavio i svoju perjanicu M5, i dodatno sportsku verziju M5 Competition. Iako se ne razlikuje dramatično od dosadašnje verzije, osveženi M5 ima podosta novina kako na karoseriji tako i u enterijeru.

Foto: BMW

I na M5 su “bubrezi” porasli, i spustili se niže prema odbojniku koji je dobio oštrije linije, i šestougaone uvodnike vazduha. LED farovi u obliku slova L potpuno su novi, isto kao što je to slučaj sa zadnjim svetlosnim grupama.

Foto: BMW

Zadnji deo M5 takođe “utegnut”. Novi je oblik karakterističnog izduvnog sistema sa prepoznatljive četiri cevi, kao i oblik zadnjeg odbojnika koji je dobio oštrije uglove. Za M5 Competition karakterističan je crni hrom brojnih detalja od grila hladnjaka pa sve do zadnjih svetala, spojlera na poklopcu prtljažnika i oko BMW amblema.

Foto: BMW

Najveća novina u enterijeru je standardni Lice Cockpit sa novom generacijom iDrive7, koji podrazumeva i dva ogromna ekrana od 12.3” za potrebe instrument table i infotejmenta. Apple CarPlay i Android Auto sada su deo standardne opreme i po prvi put u M5 su bežične konekcije. Uz BMW iDrive 7 dolazi i navigacioni sistem baziran na “cloud”-u.

Foto: BMW

Perjanica BMW-a osvežena je i po pitanju bezbednosnih sistema i asistencija, pa su sada standardni sistemi održavanja kolovozne trake sa asistencijom upravljanja, automatsko prepoznavanje prepreke pešaka sa kočenjem, upozorenje na poprečni saobraćaj iza vozila i još dosta toga. Opcioni The Driving Assistance Professional paket dodaje i napredni adaptivni tempomat sa stop & funkcijom, održavanje sredine kolovozne trake itd.

Foto: BMW

Jedino se srce M5 nije menjalo. Za pogon je i dalje zadužen twin-turbo 4.4 V8 sa svojih okruglo 600 KS, koji je u Competition verziji pojačan na 625 KS. “Slabija” standardna verzija do 100 km/h ubrzava za 3.2 sekunde, a snažnije za desetinku brže, odnosno 3.1 sekundu. Pogon je standardno xDrive na svim točkovima preko osmostepenog M Perfomance menjača, ali kao i do sada, vozač selektorom pogona svoj M5 može da pretvori u “klasiku” sa zadnjim pogonom. Novina pored dosadašnjih modova vožnje Comfort, Sport i Sport+ je Track mod.
Prodaja osveženih M5 i M5 Competition počinje tokom avgusta meseca.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Brabham se sprema za nove trkačke izazove GT2 klase

Brabham Automotive je predstavio BT63 GT2 Concept i najavio nove izazove na trkačkim stazama ...

Zeekr 001 predstavljen sa baterijom od 140 kWh

Zeekr 001 za 2023. godinu predstavljen je sa opcionom baterijom od čak 140 kWh ...

SUV sa više snage od GT-R-a

Nissan bi mogao imati SUV sa pogonom na svim točkovima i više snage od ...

Toyota očekuje pobedu na Dakaru 2019.

Toyota Gazoo Racing South Africa očekuje da bi ovogodišnji Dakar reli mogao biti pobednički ...

U Srbiji predstavljen Renault Rafale

U Srbiji predstavljen Renault Rafale nakon predpremijere na Sajmu automobila u Beogradu u martu ...

Mercedesi svet za sebe na Silverstoneu

U kvalifikacijama za četvrtu trku sezone Formule 1 bez iznenađenja po pitanju najbržih – ...