Ola Källenius CEO Mercedesa je deoničarima ali i javnosti najavio zanimljivu informaciju o budućem EQS-u
Sastanci deoničara obično nisu zanimljivi javnosti, ali upravo održani u online izvođenju zatalasalo je javnost. Ola Källenius, CEO Daimlera je na sastanku deoničara pažnju usmerio ka dešavanjima i trendovima na tržištu uzdrmanom pandemijom coronavirusa, ali je relativno brzo akcenat prebacio na nešto drugo – detalje o novoj S Klasi, ali i budućem EQS-u. Källenius je naglasio da EQS nije elektrifikovana S-Klasa, nego model razvijen iz osnove. Ono što je svakako privuklo našu pažnju je izjava Källeniusa vlasnicima Daimlera da će EQS, prema WLTP standardu merenja imati čak 700 kilometara autonomije, zahvaljujući baterijama koje će se proizvoditi u daimlerovoj fabrici Stuttgart-Untertürkheim. Jasno je da će brojka prema najrelevantnijem EPA merenju biti nešto niža, ali brojka je svakako ambiciozna i u skladu sa onim što je najavljeno iz koncept prikazan prošle godine.
Ako bude prema najavi prvog čoveka kompanije, EQS će nadmašiti i trenutnog rekordera u Evropi Teslu Model S, koji je sa WLTP sertifikatom od 610 kilometara autonomije ubedljivo na čelu električnih vozila. Pored najave za EQS, Tesli preti i opasnost od nove generacija Jaguara XJ koja je najavljena za 2021., ali i budućeg BMW-a Serije 7 koji će biti ponuđen i kao EV, ali i poprilično sigurnog, ali ne i zvanično najavljenog, Audija A9 e-tron, koji bi do kupaca trebao stići 2024.
Show Comments