KTM se u Brnu konačno popeo na MotoGP vrh, ali ne u rukama iskusnog Pola Espargara nego novajlije Brada Bindera
Brad Binder je KTM-u doneo ono zbog čega je austrijska marka došla u šampionat sveta u motociklizmu. Doduše, australijski vozač je za sada doneo prvu pobedu, još ne i titulu, ali od pobede se mora krenuti. Moto 3 šampion, i prošlogodišnji Moto2 vicešampion odvezao je sjajnu trku, iskoristio slabosti drugih, i u svojoj tek trećoj MotoGP trci u životu došao do pobede.
Kada ne ide Quartatraru ide drugom vozaču satelitskog tima Yamaha. Mnogi su već videli Francuza i po treći put ove sezone, međutim, Quartararo je bio daleko od brzine kakvu je imao u Jerezu. Međutim, Morbidelli je pokazao da SRT ima sjajan tandem vozača. Vodio je veći deo trke, potrošio svoj meki zadnji pneumatik, ali ipak dovoljno sačuvao za finiš trke i svoj prvi podijum u MotoGP klasi.
A po mnogima, nakon napuštanja KTM-a, otpisani Johan Zarco je bio iznenađenje Brna. Osim toga što je osvojio pol poziciju, svih 22 kruga ostao je u vrhu, a na kraju uspeo i da se odbrani od Alexa Rinsa u poslednjim metrima trke. Šta više, Zarco je uspeo da dođe do treće pozicije ček uz kaznu dugog kruga, koju je zaradio zbog vrlo diskutabilnog kontakta sa Polom Espargarom, koji se nakon svoje greške vraćao u idealnu putanju u kojoj se već nalazio Zarco. Nekadašnji šampion sveta Casey Stoner je odmah komentarisao da Zarco ništa nije kriv i da se Espargaro nakon svoje greške nije mogao tek tako vraćati u idealnu putanju, nadajući se da u njoj nema nikoga.
Trka u Brnu potvrdila je i da Aprilia postaje ozbiljno brza, ali bi trebalo da ozbiljno zabrine šefove Ducatija, očajnim plasmanom fabričkih vozača, ali i Jacka Millera, koji su bili potpuno nebitni u trci. Ni Honda bez Marqueza očigledno ima problem, ali ako ništa drugo MotoGP je pokazao da i mali satelitski timovi mogu i trebaju da budu u prilici da se bore za visoke plasmane.
Poz. |
Poena |
Br. |
Vozač |
Nacija |
Tim |
Motocikl |
Pros. brzina Km/h |
Vreme |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
25 |
33 |
Brad BINDER | RSA | Red Bull KTM Factory Racing | KTM |
163.4 |
41’38.764 |
2 |
20 |
21 |
Franco MORBIDELLI | ITA | Petronas Yamaha SRT | Yamaha |
163.1 |
+5.266 |
3 |
16 |
5 |
Johann ZARCO | FRA | Esponsorama Racing | Ducati |
163.0 |
+6.470 |
4 |
13 |
42 |
Alex RINS | SPA | Team SUZUKI ECSTAR | Suzuki |
163.0 |
+6.609 |
5 |
11 |
46 |
Valentino ROSSI | ITA | Monster Energy Yamaha MotoGP | Yamaha |
162.9 |
+7.517 |
6 |
10 |
88 |
Miguel OLIVEIRA | POR | Red Bull KTM Tech 3 | KTM |
162.9 |
+7.969 |
7 |
9 |
20 |
Fabio QUARTARARO | FRA | Petronas Yamaha SRT | Yamaha |
162.6 |
+11.827 |
8 |
8 |
30 |
Takaaki NAKAGAMI | JPN | LCR Honda IDEMITSU | Honda |
162.6 |
+12.862 |
9 |
7 |
43 |
Jack MILLER | AUS | Pramac Racing | Ducati |
162.4 |
+15.013 |
10 |
6 |
41 |
Aleix ESPARGARO | SPA | Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia |
162.4 |
+15.087 |
11 |
5 |
4 |
Andrea DOVIZIOSO | ITA | Ducati Team | Ducati |
162.3 |
+16.455 |
12 |
4 |
9 |
Danilo PETRUCCI | ITA | Ducati Team | Ducati |
162.2 |
+18.506 |
13 |
3 |
35 |
Cal CRUTCHLOW | GBR | LCR Honda CASTROL | Honda |
162.2 |
+18.736 |
14 |
2 |
12 |
Maverick VIÑALES | SPA | Monster Energy Yamaha MotoGP | Yamaha |
162.1 |
+19.720 |
15 |
1 |
73 |
Alex MARQUEZ | SPA | Repsol Honda Team | Honda |
161.8 |
+24.597 |
16 |
53 |
Tito RABAT | SPA | Esponsorama Racing | Ducati |
161.5 |
+29.004 | |
17 |
38 |
Bradley SMITH | GBR | Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia |
161.3 |
+32.290 | |
18 |
6 |
Stefan BRADL | GER | Repsol Honda Team | Honda |
159.8 |
+55.977 |
Show Comments