Nissan GT-R jedna je od najstarijih još uvek aktivnih platformi na tržištu, ali neće još zadugo
Nissan GT-R, iako još uvek poštovan i respektovan, jedan je od najstarijih modela i platformi koje se mogu naći u svim segmentima automobilske industrije. Zvuči neverovatno, ali ovaj sportista predstavljen je u prošloj deceniji, 2007. na salonu u Tokiju. Tokom proteklih 13 godina prolazio je kroz evolucije i restilizacije, i posebna izdanja kao što je GT-R50 by Italdesign, ali se i dalje ispod oplata karoserije nalazila ista osnova i još uvek se nalazi.
Nissan radi na velikom spremanju i obnavljanju modelne ponude, i naravno da neće odustati od modela koji je postao ikona marke, a prema informaciji koju je izneo COO Nissana Ashwani Gupta, a preneo Automotive News, kompanija uveliko radi na novom GT-R-u. Mada, samo polako, novi monstrum neće stići baš sutra. Navodno, biće spreman za 2023. godinu, i biće hibrid, što baš i ne treba mnogo da nas čudi. Međutim, ako je verovati pomalo kontradiktornim informacijama, novi GT-R neće imat baš običan hibrid koji manje ili više pomaže, da bi u osnovi vozilo ispunilo ekološke norme. Navodno, novi GT-R će imati ozbiljan sportski pogon sa KERS sistemom kakav koristi GT-R LM Nismo na trkama izdržljivosti uključujući i 24 časa Lemana. Doduše, postoje i informacije da nov R36 neće biti uopšte imati hibridni pogon, a prava istina krije se duboko u razvojnom programu Nissana, koji je putu oporavka nakon brojnih problema u kojima se našao, uključujući i kompletan skandal sa bivšim šefom Carlosom Ghosnom.
Show Comments