Opelov izvršni direktor Michael Lohscheller prvi put je javnosti predstavio novu Opel Mokku u sedištu kompanije u Russelsheimu
Automobil dizajniran da pobudi emocije i pokaže dalji put brenda, nova Opel Mokka je prva ponela novo lice brenda, Opel Vizor. Isto važi i za redizajnirani amblem Opel munje i centralno postavljeno ime modela pozadi. Nova Mokka je ujedno i prvi Opel sa čistom pločom i potpuno digitalizovanim kokpitom. Pored toga, to je prvi Opel dostupan na početku prodaje sa električnim pogonom, kao i visoko efikasnim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
Nova Opel Mokka impresionira savršenim proporcijama i preciznošću do najmanjih detalja. Kratki prepusti širok stav tipični su za smeo, čisti izgled kompaktnog petoseda od 4,15 metara. Najupečatljivija karakteristika prednjeg pogleda je nepogrešivi Opel Vizor. Kao i kod kacige za celo lice, zaštitni vizir prekriva novo Opelovo lice, nevidljivo integrišući masku vozila, LED farove i novo dizajnirani amblem Opelove munje u jednom elementu. Ime modela prvi put se pojavljuje u sredini vrata prtljažnika sa posebno dizajniranim fontom koji oblikuje reč „Mokka“ na tehnički, tečan, živahan način.
Unutrašnjost takođe odražava jasnu filozofiju. Novi Opel Pure Panel integriše dva široka ekrana i fokusira se na najvažnije. Za razliku od kokpita preopterećenih informacijama i kontrolama, Pure Panel je jedinstveno jasnog dizajna. Jasno je strukturiran i na prvi pogled razumljiv. Opelovi dizajneri pridavali su veliku važnost digitalnoj detoksikaciji. Da bi izbegli ometanje vozača, obezbedili su intuitivan rad sistema. Dugmad i dalje kontrolišu najvažnije funkcije, ali bez potrebe za navigacijom kroz podmenije.
Po prvi put u Opelovoj istoriji, nova Mokka će biti dostupna na početku prodaje sa potpuno električnom varijantom modela. Elektromotor proizvodi 100kW (136ks) sa 260 Njutna metara maksimalnog obrtnog momenta koji je odmah dostupan od početka prodaje.
Vozači mogu da biraju između tri načina vožnje – Normal, Eco i Sport. Sa svojom baterijom od 50 kVh, Opel Mokka-e ima čisto baterijski električni domet do 324 kilometara prema WLTP1. Bilo da se radi o zidnoj kutiji, brzom punjenju ili kablovima za kućnu utičnicu, nova Mokka-e je spremna za sve opcije punjenja: od jednofaznog do trofaznog sa 11 kW. Opel nudi osmogodišnju garanciju ili 160.000 km za bateriju.
Živahni, a ekonomični benzinski i dizel motori nude snagu od 74kW (100ks) do 96kW (130ks). Umerena potrošnja goriva i superiorne performanse karakteristične su za sve pogonske agregate.
Visoka efikasnost i živahne performanse karakteristične su za nove benzinske motore. Unutrašnje trenje i gubici su svedeni na minimum. Turbopunjač takođe reaguje odmah, sa jakim razvojem obrtnog momenta pri malim obrtajima. Motori se isporučuju sa modernim šestostepenim ručnim menjačem ili automatskim osmobrzinskim automatskim menjačem koji lagano menja brzine.
Pored toga, inženjerski tim u Russelsheimu posebno je naporno radio na smanjenju težine, s jedne strane (ušteda do 120 kg u odnosu na prethodnu generaciju), dok je s druge povećao čvrstoću karoserije. Prednosti su očigledne: nova Mokka troši znatno manje, a istovremeno je mnogo okretnija i zabavnija u vožnji.
Nova Mokka ostaje verna Opelovoj tradiciji definisanja brenda da inovativne tehnologije iz viših segmenata tržišta učini dostupnim širokom krugu kupaca. Tu spadaju napredni sistemi poput adaptivnog tempomata (ACC) i aktivnog pozicioniranja u traci. Sistem osvetljenja takođe nudi vodeće tehnologije sa prilagodljivim i stoga bez odsjaja IntelliLux LED® matrix svetlima sa 14 elemenata, što je jedinstveno u Mokkinom tržišnom segmentu.
Sve varijante modela serijski se isporučuju sa električnom parkirnom kočnicom, kao i prepoznavanjem saobraćajnih znakova. Na raspolaganju su i kamera za zadnji pogled od 180 stepeni, automatska pomoć pri parkiranju.
Nova Mokka savršeno povezuje i zabavlja vozače i putnike. Ponuda multimedije uključuje Radio i Navigacione sisteme sa 7,0-inčnim dodirnim ekranom u boji i vrhunski Navi Pro sa 10,0-inčnim ekranom u boji visoke rezolucije. Monitori su sastavni deo nove Pure ploče i nagnuti prema vozaču. Ekran Informativnog centra za vozače prostire se na 12 inča.
Odlično dizajnirana sedišta, tipično za Opel. Dostupna su sportska Alcantara i klasična unutrašnjost od pune kože – krajnje neobično za vozilo u Mokkinom tržišnom segmentu. Vrh ponude je grejano kožno sedište sa funkcijom masaže za vozača. Vozač i putnik na prednjem sedištu mogu svoje pametne telefone smestiti u ležište za odlaganje na centralnoj konzoli, gde se kompatibilni telefoni mogu bežično napuniti.
Cene nove Opel Mokke u Nemačkoj su od 19.990 za verzije sa SUS motorima, i 32.990 za Mokku-e.
Show Comments