fbpx

Predstavljen novi Ducati Multistrada V4

Ducati je predstavio potpuno novu Multistradu V4, za koju tvrdi da je daleko sposobnija od prethodnika

Ducati je premijerno prikazao model o kojem se mnogo govorilo i nestrpljivo se očekivao – Multistrada V4. Iako izgledom zadržava i dosadašnji Multistrada stil i imidž, novi model ima potpuno novi ram, oslanjanje i V4 Granturismo agregat, auz to, kraći je i viši od prethodnika.
CEO Ducatija Claudio Domenicali je na prezentaciji rekao da nova Multistrada V4 sada deluje masivnije u prednjem delu, što je pre svega rezultat povećanog rezervoara kapaciteta 22 litre.
Međuosovinski razmak je 1.567 mm, a visina sedišta između 825 i 845 milimetara, uz opciono nisko sedište visine 810mm, ali i visoko sedište koje se podiže na 873 mm.
Nova Multistrada V4 je malo otežala i masa je 216 kg, u odnosu na 209 koliko teži 1260. Novi samonoseći aluminijumski ram napred ima Marzocchi up side down viljuške prečnika 50 mm, sa hodom od 170mm, gok je hod zadnjeg oslanjanja sa monoshock amortizerom 177mm.
Napred je potpuno novi točak od 19”, dok se pozadi nalazi prečnika 17”. Standardni liveni naplatci opciono mogu biti zamenjeni točkovima sa žbicama na V4S verziji, uz koju siže i Marzocchi Ducati Skyhook elektronika ogibljenja. Prečni diskova napred je 320 mm, a četvoroklipne čeljusti su Brembo, dok je prečnik diska pozadi 265 mm, uz Bosch-Brembo 10.3ME Cornering ABS.
Multistrada V4 standardno stiže sa kolornim TFT ekranom dijagonale 5” i modovima vožnje (Sport, Touring, Urban, i Enduro), kao i Ducati Wheelie Control i Ducati Traction Control sistemima. Za V4S model spreman je veći ekran od 6.5”, radarski kontrolisan tempomat, Vehicle Hold Control, Ducati Connect – konekcija za mobilni telefon, USB priključak, daljinsko startovanje, kao i quickshifter u viši i niši stepen prenosa. Takođe, S verzija dobija i Akrapovič izduvni sistem.
Osnova Multistrade je ipak potpuno novi V4 agregat. Svojih 170 KS dohvata na 10.500 o/min, a 125 Nm na 8.750 o/min, a Domenicali kaže da su prenosni odnosi šestostepenog menjača optimizovani. Prvi stepen prenosa je skraćen, a šesti produžen, čime su unapređene performanse sli i ekonomičnost.
Iako na prezentaciji nisu saopštene, za nekoliko nedelja bi trebale stići i cene za novi Ducati Multistrada V4.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Yamahin početak MotoGP sezone za istoriju

Maverick Viñales je prvi vozač još od 1990. i Waynea Raineya koji je uspeo ...

Poginuo veteran Dakar Relija Paulo Goncalves

Dakar Reli 2020. odneo je svoju prvu žrtvu, nakon pada na 7. etapi, preminuo ...

MotoGP – Bastianini pobednik VN Malezije

MotoGP – Bastianini pobednik VN Malezije u trci koja je bila odlučena već nakon ...

Zbog čega Moto GP vozači spuštaju nogu na kočenju?

Nije baš pravilo, ali veoma je česta slika da MotoGP vozači spuštaju nogu pri ...

Luda MotoGP kuća na Red Bull Ringu

Još jedna sjajna MotoGP predstava na Red Bull Ringu začinjena spektaklom u poslednja četiri ...

MotoGP senzacija u Brnu – Zarcu pol pozicija

U kvalifikacijama MotoGP klase u Brnu dogodila se prvorazredna senzacija – Johan Zarco je ...