Oba vozača tima Petronas SRT Yamaha sledeće sezone voziće Yamahe YZR-M1 A specifikacije, objavljeno je danas na stazi Sepang u Maleziji
![](https://dmotion.rs/wp-content/uploads/2019/10/Yamaha-3-2.jpg)
Fabio Quartararo i Franco Morbidelli imali su na današnjim slobodnim treninzima dodatni motiv, pa nije ni čudo što je Quartararo u FP2 “razbio” sopstveni rekord staze, a timski kolega Morbidelli bio četvrti najbrži. Naime, tim SRT Petronas i Yamaha Racing postigli su dogovor prema kojem će u sezoni 2020. oba vozača imati Yamahe YZR-M1 takozvane A specfikacije, odnosno, identične motocikle kakve voze Valentino Rossi i Maveric Vinales.
![](https://dmotion.rs/wp-content/uploads/2019/10/Yamaha-2-2.jpg)
Novajlija u MotoGP klasi tim SRT, je sa, takođe novajlijom, Quartararom ove godine ostvario rezultate iznad svakih očekivanja, a kada je šef tima SRT Razlan Razali još polovinom sezone upitan da li tim može do još boljih rezultata, odgovorio je: “Samo ako bude više novca”.
Očigledno, novom dogovoru, tačnije ugovoru, SRT može da zahvali prvenstveno svojim rezultatima, kojima je zapravo ubedio Petronas, malezijski petrohemijski gigant i svog glavnog sponzora, da “pojača” budžet za sezonu 2020. i timu obezbedi stvarno identične motocikle kakve voze fabrički vozači Yamahe, što ove godine očigledno nije bio slučaj.
![](https://dmotion.rs/wp-content/uploads/2019/10/Yamaha-3.jpg)
Iz ugla činjenice da su ove sezone vozači SRT Yamaha tima često postizali bolje rezultate od fabričkog tima, Lin Jarvis izvršni direktor Yamaha Motor Racing-a je dao pomalo besmislen komentar, u kojem kaže da će Yamaha podržati SRT i njegove vozače, kako bi sledeće godine dol do poneke pobede i titula u konkurenciji nezavisnih vozača i timova. Stvarno zanimljiva podrška, kada se pogleda plasman u Moto GP šampionatu, gde je Quartararo samo 13 poena iza Vinalesa, a 10 ispred Rossija.
Show Comments