fbpx

Ducati predstavio tim i novi Desmosedici GP

Ducati je sa starim ambicijama i novim borcima i oruđem počeo MotoGP sezonu 2021. time što je predstavio nove vozače i novi Desmosedici GP

Za Ducati, nova MotoGP sezona i zvanično je počela. Predstavio je stare ambicije, svoje nove borce i novog izazivača Desmosedici GP za sezonu 2021. Tim iz Borgo Panigalea prošlu sezonu je završio više nego skromnim rezultatima, uz 4. mesto Doviziosa i tek 12. Danila Petruccia, uz mnogo kuknjave o novim Michelin pneumaticima, dalje od titule nego što je to bio prethodne tri sezone. Iako je pokušao da u lošem nađe ponešto dobro, tim baš i nije uspeo i ostao je daleko od onoga što je poslednji put na crvenom motociklu uspeo vanserijski Casey Stoner sada već previše davne 2007.
U novu sezonu Ducati ulazi sa novim Desmosedici GP, koji već na prvim fotografijama pokazuje podosta novih detalja, iako je razvoj motocikala za MotoGP sezonu 2021. dobrim delom zamrznut. A novi su i vozači, i to u oba sedišta. Iskustva sa Ducatijem imaju. Šta više, često su prošle godine u drugi plan stavljali rezultate fabričkih vozača, izvlačeći maksimum iz svojih ipak satelitskih mačna koje je pripremao tim Pramac.
Jack Miller i Francesco Bagnaia priznati su kao brzi i talentovani vozači, pa iako još uvek mladi, već su imali svoj deo stresa koji ide uz MotoGP radno mesto. Miller je zamalo ostao bez angažmana zahvaljujući beskonačnim spekulacijama Jorge Lorenza i šefa tima Gigi Dall’Igne, koji se pokajao što ga je otpustio. Srećom, iza Millera je kritične 2019. stao tim Pramac, preživeo je i prošle godine pokazao da ume da bude jako brz, mada ne i konstantno brz.
Francesco Bagnaia šampion sveta Moto2 klase iz 2018. prošle sezone imao je uspone, odustajanja i padove, i to padove sa povredama koji su ga koštale trka. Tačnije na prvom slobodnom treningu u Brnu, pao je i zadobio prelom noge, ali se nakon dve trke pauze vratio i kod kuće u Misanu došao do svog prvog MotoGP podijuma, drugim mestom iza Morbidellija. Dokazao je da mu je mesto u MotoGP klasi, ali sada će to morati da potvrdi isto kao i Miller. U fabričkom timu, i to ne baš jednostavnom i srdačnom kao što je Ducati nema senke i zavetrine. Drugo mesto se ne smatra uspehom nego porazom, to je na svojoj koži ponajbolje osetio trostruki vicešampion sveta Dovizioso.
Dall’Igna je u prvom zvaničnom obraćanju uz nove vozače i motocikl diplomatski rekao da su vozači mladi i talentovani, imaju skustva na Ducatiju, a motocikl uprkos ograničenjima unapređen, i da će se boriti da odbrane konstruktorsku titulu osvojenu 2020. doduše ponajviše zahvaljujući kazni koju je dobila Yamaha zbog nepropisnih ventila i to na jednoj trci, i dodao da mogu ciljati i vozačku titulu. Da li to već sada znači da joj se Ducati ni ne nada? Teško, ali tako zvuči.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Neočekivan startni poredak u Herezu

Kladioničari su danas dobro zaradili na neočekivanim rezultatima kvalifikacija za Veliku nagradu Španije u ...

Marquezu 55. Moto GP pol pozicija za trku u LeMansu

Marc Marquez se najbolje snašao na vlažnoj stazi Le Mans, i izborio 55. MotoGP ...

Novi Ducati Panigale V4 R je drumski monstrum

Novi Ducati Panigale V4 je pravi drumski monstrum koji u sebi ima dosta toga ...

Novi Monstrum iz Ducatija

Ducati je otkrio Monster 821 u čast proslave 25 godina od kada se pojavio ...

MotoGP finale u Portimau je pod znakom pitanja

Finale MotoGP šampionata 2020. koje bi trebalo da se održi 22. novembra nalazi se ...

Marc Marquez konačno se vratio na “motocikl”

Osam meseci nakon preloma nadlaktice i komplikacija u oporavku, Marc Marquez se vratio u ...