Toyotin predstavnik u najmanjem A segmentu bio je Aygo, a fabrika najavljuje da će ga i dalje imati, samo je pitanje pod kojim imenom
Da li će gradski mališani A segmenta izumreti pitanje je sad? Izgleda da neće, mada im je isplativost proizvodnje diskutabilna, isto kao što ovim “minićima” cena odavno nije mini, nego je veoma blizu malo većim rođacima B segmenta. VW Grupa je odavno najavlila da izlazi iz proizvodnje modela A segmenta, a odavno se znalo da je drugi “triling” mališana pod znakom pitanja. Iz zajedničkog pogona u Češkoj izlazili su Toyota Aygo, Citroen C1 i Peugeot 108, ali je odavno najavljeno da neće nastaviti istim, zajedničkim putem. Toyota je otkupila pogon u Kolínu, a kako sada najavljuje, uposliće ga svojim novim minijem. Dodatna dobra vest je da Toyota, zahvaljujući svojim brojnim hibridima ima malu flotnu CO2 emisiju, pa sebi može da dozvoli luksuz proizvodnje i modela sa čisto benzinskim pogonom.
Upravo takva je najava za naslednika modela Aygo. Da stiže, da pri kraju razvoja je, i da, biće sa benzincem i opcionim CVT menjačem. Fabrika je objavila i da će mehaniku dobrim delom imati preuzetu od Yarisa, što znači i bazni 1.0 trocilindarski motor.
Iako je još uvek dobro zakamufliran, može se očekivati da će i stilom poprilično podsećati na umanjenu verziju Yarisa. Kako je još 20219. šef Toyota Europe Johan van Zyl najavio, kompletan razvoj poveren je razvojnom odeljenju Toyote u Belgiji, a proizvodnja pogonu u Češkoj. Toyota je tradicionalno konspirativna do poslednjeg trenutka, pa je ovo sve što se za sada zna o budućem gradskom mališanu nepoznatog imena, ali uz dodatak da bi fokus trebao biti na upotrebljivosti i funkcionalnosti.
Show Comments