fbpx

Renaultovo odeljenje za komercijalna vozila predstavilo je čak četiri noviteta, od koji prvi Express Van u Srbiju stiže već u aprilu

Novi Renault Express Van ima najbolje dimenzije u klasi: 1,91 m korisne dužine (uz punu pregradu) u vozilu dužine 4,39 m kao i klizna bočna vrata sa otvorom širine 716 mm. Najveća nosivost iznosi 780 kg za benzinsku verziju i 650 kg za dizel verziju, što ga čini praktičnijim nego ikada. Novi Renault Express Van ima i rekordan kapacitet prostora za odlaganje u prednjem delu (gotovo 48 litara) i najveći utovarni kapacitet od 3,7 m³.
Širina otvora kliznih bočnih vrata iznosi 716 mm, što je najbolja vrednost na tržištu. Jednostavan utovar, istovar i pristup teretu, Novi Renault Express Van opremljen je zadnjim vratima koja se otvaraju u odnosu 2:3 – 1:3 za širi pristup. Odnos zapremine prtljažnika (uz punu pregradu) i dužine vozila je najbolji u klasi jer omogućava 1,91 m korisne dužine. Utovarna dužina se može povećati na 2,36 m uklanjanjem suvozačevog sedišta i okretanjem pregradnog kaveza. Novi Renault Express Van odlikuje se utovarnim kapacitetom od 3,3 do 3,7 m³.
Novi Renault Express Van nudi utovarni kapacitet od 650 kg u dizel verziji. Za još veći kapacitet kupcima je uz doplatu dostupna standardna kuka za vuču.
Siguran i jednostavan utovar omogućava šest okretnih kukica za pričvršćivanje na tlu, četiri na bočnim stranicama (uz doplatu) i visoko pozicionirana svetla snage do 18 W (LED uz doplatu). Ključ sa tri dugmeta (sklopivi ili obični) omogućava zasebno otključavanje teretnog prostora i kabine. Gumeni tepih za utovar, pretinci u kliznim vratima, drvena zaštita poda protiv klizanja i drvene bočne obloge takodje su dostupni uz doplatu.
Nadahnut je novim Renault Kangoo Furgonom, prvenstveno njegovim LED svetlosnim potpisom u obliku slova C i prepoznatljivom hromiranom prednjom maskom. Halogena LED svetla sa dvostrukom optikom imaju snažniji snop dugih svetala (za 90 %) i kratkih svetala (za 60 %).
Lukovi blatobrana, prednja vrata i klizna bočna vrata sada imaju fluidne linije zbog kojih deluju još uglađenije. Pravougaoni dizajn vrata olakšava pristup u unutrašnjost vozila.
Robusne, vodoravne ručice vrata neprimetno se stapaju sa ostalim elementima dizajna. Pojedini elementi dizajna ujedno su i funkcionalni. Na primer, bočne zaštitne letvice, 15-inčni naplatci i kvalitetni poklopci točkova srednje veličine. Spoljašnji retrovizori garantuju odličnu vidljivost. Poklopac motora dorađen je kako bi se poboljšala aerodinamičnost i smanjila potrošnja goriva.
Manje vidljivih detalja i kvalitetnija završna obrada
Novi Renault Express Van ima uglađen dizajn. Povišena linija poklopca motora skriva brisače vetrobranskog stakla, vodene mlaznice i šarke. Prednja ušica za vuču ugrađena je u okvir svetala za maglu. Na zadnjem delu uklonjene su brave kako bi se povećala sigurnost i smanjio rizik od krađe.
Novi Renault Express Van je dostupan u ekskluzivnoj Irone plavoj boji i još četiri boje slične onima za Kangoo Furgon: ledeno bela i siva Urban (obe obične boje) ili planinski siva i biserno crna (obe metalik boje). Svakako, moguće je dogovoriti posebne boje u skladu sa bojama flote.
Prepoznatljivo Renaultovo uređenje
Unutrašnjost krasi savremena vodoravna armaturna ploča čistih linija koja naglašava prostranost vozila. Obloge vrata i plafona dodatno povećavaju utisak sklada u unutrašnjosti, dok hromirani umetci na upravljaču, komandama klima uređaja i ručicama vrata u unutrašnjosti naglašavaju funkcionalni aspekt dizajna.
Novi Renault Express Van se ponosi udobnim putničkim prostorom, tankim sedištima, ojačanom bočnom potporom za grudi i ramena kao i većim i modernijim naslonima za glavu. Vozač može jednostavno da podesi visinu (+/- 40 mm) i dužinu (+/- 110 mm) sedišta, kao i da prilagodi visinu sigurnosnog pojasa i upravljača. Za još veću udobnost u vožnji, vozačevo sedište je dostupno sa naslonom za ruke kao opcijom. Na kraju, poboljšana je i akustika kako bi se smanjio umor vozača.
Naglašen kvalitet i trajnost putničkog prostora
Unutrašnjost novog Renault Expressa Van je izrađena od robusne i lako perive plastike. Uz doplatu može biti opremljen i još izdržljivijim presvlakama koje su otpornije na trošenje izazvano čestim ulascima i izlascima putnika iz vozila.
Unutrašnjost krasi savremena vodoravna armaturna ploča čistih linija koja naglašava prostranost vozila. Obloge vrata i plafona dodatno povećavaju utisak sklada u unutrašnjosti, dok hromirani umetci na upravljaču, komandama klima uređaja i ručicama vrata u unutrašnjosti naglašavaju funkcionalni aspekt dizajna. Novi Renault Express Van se ponosi udobnim putničkim prostorom, tankim sedištima, ojačanom bočnom potporom za grudi i ramena kao i većim i modernijim naslonima za glavu.
Vozač može jednostavno da podesi visinu (+/- 40 mm) i dužinu (+/- 110 mm) sedišta, kao i da prilagodi visinu sigurnosnog pojasa i upravljača. Za još veću udobnost u vožnji, vozačevo sedište je dostupno sa naslonom za ruke kao opcijom. Na kraju, poboljšana je i akustika kako bi se smanjio umor vozača.
Novi Renault Express Van će biti dostupan na lokalnom tržištu sa 1,5-litarskim dizel motorima Blue dCi 75 i 95 male potrošnje goriva.
Novi Renault Express Van je dostupan u Evropi i sa 1,3-litarskim benzinskim motorom TCe 100 FAP (75 kW – 200 Nm) a u Srbiji samo sa 1,5-litarskim dizel motorima Blue dCi 75 (55 kW – 220 Nm) i 95 (70 kW – 240 Nm). Ovi motori su kombinovani sa 6-stepenim ručnim menjačem.
Početne vrednosti potrošnje u mešovitom ciklusu vožnje prema WLTP-u:
– 5,1 l/100 km (133 g CO2/km) za dizel motore.
– 6,7 l/100 km (152 g CO2/km) za benzinske motore.
U ponudu je uključen i 1,5-litarski dizel motor Blue dCi 75 sa oznakom Ecoleader čija se maksimalna brzina može ograničiti na 100 km/h za nižu potrošnju, nezavisno od stila vožnje (ušteda od 0,5 l/100 km i 12 g CO2/km u mešovitom ciklusu vožnje prema WLTP-u).
Pored toga je na kontrolnoj tabli moguće aktivirati način rada Eco kako bi se potrošnja goriva smanjila za 12 %. Pokazivač promene stepena prenosa obaveštava vozača kada je najbolje vreme da promeni brzinu i tako smanjuje potrošnju goriva za 5 %.
Sledeća novina koja na stiže iz Renault komercijalnih vozila biće Trafic, koju u putnčkoj verziji do kupaca u Srbiji stiže u junu mesecu.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ford F-MAX i s dužim međuosovinskim razmakom

Turski Ford Trucks saopštava da je proširio ponudu u familiji svojih najvećih kamiona, magistralnih ...

VW Amarok će preživeti zahvaljujući Fordu

VW Amarok će doživeti drugu generaciju, ali mogao je postati prvi i jedini Volkswagen ...

JCB tvrdi da su motor SUS i hidrogen budućnost

Proizvođač radnih mašina JCB tvrdi da je budućnost u motoru sa unutrašnjim sagorevanjem i ...

V klasa dobija AMG detalje u novoj Night Edition varijanti

Mercedes Benz je predstavio novu, a verovatno i poslednju pred osveženje, verziju V klase ...

Posle Volvo Cars i Volvo Trucks ide pod Geely

Deset godina nakon što je kupio Volvo automobile, kineski milijarder Li Shufu kupuje i ...

Explorer XPR440, kamper koji može (skoro) svugde

Kada se na šasiju Mercedes Unimoga postavi nadgradnja koja ga pretvori u kamper, dobija ...