fbpx

Volkswagen najavljuje prvi rezultat saradnje sa Fordom

Volkswagen najavljuje prvi opipljiv rezultat saradnje sa Fordom – novu generaciju Amaroka na poznatoj platformi

Prošlo je nekih godinu dana od kada je Volkswagen prvim skicama najavio novu generaciju Amaroka, na kojima je delovao „prebudženo“ kako što to obično bude na prvim dizajnerskim skicama. Međutim, prema drugim, još uvek, skicama, izgleda da prve vizije nisu bile šala, barem ne potpuno.
Na drugim zvaničnim fabričkim tizerima vidimo i dalje agresivno dizajniran pick-up, ali ovaj put u najprodavanijoj „double cab“ verziji sa četvora vrata i pet sedišta. Dodati su i roll bar, i LED svetla na krovu, ali pored promenjenog ugla iz kojeg možemo da vidimo budući Amarok, kasno je da „robusno“ opredeljenje u dizajnu ostaje. Ostaju i uglasti lukovi točkova, a i narandžasti detalji.
A ono što definitivno ostaje i odavno je zvanično, poznajemo platformu na kojoj niče Amarok. Zapravo, možda još ne znamo baš sve, obzirom da je u razvoju. VW Amarok će deliti platformu sa novim Ford Rangerom, a zapravo ovoj činjenici možemo da zahvalimo da će Amarok uopšte postojati. Wolfsburg je odavno priznao da nije mao računicu da samostalno razvija novu generaciju Amaroka, iako je činjenica da pick-up segment beleži postojan rast na najvećim tržištima u svetu. Sa druge strane, ako je verovati najavama, i skicama koje vidimo, VW tvrdi da će Amarok deliti platformu sa Rangerom, ali ne i dizajn kompletnog vozila, za koji najavljuje da će biti u prepoznatljivom stilu VW-a. Šta više, prema informacijama koje pristižu, Amarok će dobiti i svoju „Raptor“ verziju pod mogućom oznakom Amarok R, kao što je standardno za VW modele visokih performansi. Spekulacije idu dotle da se najavljuje agregat od obećavajućih 300 KS i još impresivnijim obrtnim momentom.
Druga generacija VW Amaroka počeće sa silazi sa traka uporedo sa novom generacijom Ford Rangera u 2022. godini, i to iz pogona u Južnoj Africi. Šta više, pomenuti pogon u Silvertonu još nije spreman za ovakvu paralelnu proizvodnju, pa Ford ulaže oko milijardu dolara u njegovo proširenje i modernizaciju, u koje spada i otvaranje novih radnih mesta. Takva investicija opravdava se podatkom da će se vozila iz tog pogona prodavati u više od 100 zemalja širom sveta.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ono kad iskoči irvas…

Proizvođači skloni da osporavaju čuveni “Irvas test” koji je ustanovio i redovno izvodi švedski ...

Vlasnici tuže Ford zbog menjača na Mustangu

Izvestan broj vlasnika Mustanga u Americi podneo je tužbe protiv Forda zbog problema sa ...

BMW opoziva 1.6 milona vozila sa dizel motorima

BMW će na vanredni servis preventivno pozvati oko 1.6 miliona dizel vozila zbog mogućeg ...

Porsche 911 sa napred postavljenim Hemi V8 motorom?

Francuska tjuning firma Danton Arts Kustoms otkrila je na Instagramu da radi na Porscheu ...

Mitsubishi L200 u korak sa konkurencijom

Konkurencija u pick up segmentu se zaoštrava, pa je i Mitsubishi unapredio svoj globalno ...

Renault 5 dobija novu CMF-B EV platformu

Renault 5 dobija novu CMF-B EV platformu, na vebinaru za odabrane medije otkriveno je ...