fbpx

Rolls Royce Boat Tail košta 23 miliona evra

Možemo da se divimo li da se zapitamo kuda svet ide kada je spreman da za jedan automobil izdvoji 23 miliona evra, pa makar i Rolls Royce

Rolls Royce je prikazao jedan od tri modela Boat Tail. Tačno toliko će ih biti napravljeno – samo tri. Iako će im karoserije biti identične, oprema vozila će se umnogome razlikovati. Rolls Royce Boat Tail je skoro šest metara (tačnje 5.900 mm) dugi kabriolet sa samo dvoje vrata i četiri sedišta, a nastao je tako što su klijenti tražili nešto što do sada nije napravljeno. Za njih i zbog njih, u glini su napravljeni modeli u razmeri 1:1, koji su im prikazani, i na kojima su spram svojih želja mogli da vrše modifikacije.
Najskuplji model koji je Rolls Royce ikada napravio svoje ime Boat Tail duguje činjenici da zadnji deo vozila liči na zadnji deo trupa nekada (a i danas) izuzetno popularnu J Klasu jahti jedrilica. Svaki panel na ovom automobilu je od aluminijuma i ručno je oblikovan, bočni panel zadnjeg dela koji bi se mogao čak nazvati zadnjim blatobranom, najveći je ikada napravljeni do karoserije u komadu, koji je Rolls Royce ugradio na svoj automobil.

Iz kompanije kažu da je trend “ Coachbuild”-inga, pravljenja karoserija po želji kupca pokrenuo koncept Sweptail predstavljen 2017., na osnovu kojega je i počeo razvoj Boat Taila, projekat koji je trajao četiri godine a rezultat je danas vidljiv.
Boat Tail koristi novu platformu Rolls Roycea, a pogon mu je 6.75 litarski V12 motor od 575 KS koji pokreće Phantom. Od aktuelnog Phantoma je preuzeto samo nekoliko delova, mahom bezbednosnih elemenata, a svo ostalo je osmišljeno, projektovano i napravljeno novo. Precizna matematika kaže da je u Rolls Royce Boat Tail ugrađeno 1813 potpuno novih delova.
Model koji je Rolls Royce pokazao pripada kupcu koji ima Talbot Boat Tail iz 1932. godine. Poklopac prtljažnika liči na palubu, a ispod njega se nalazi nešto što bi mogli nazvati bar, koji se automatski postavlja pod idealnim uglom za serviranje od 15º.

Ovaj prtljažnik nije predviđen za prtljag, u njemu se nalaze dva frižidera, od koji je jedan namenski za vlasnikov omiljeni Armand de Brignac šampanjac, a razumljivo tu je i adekvatna oprema za serviranje pića. A u piću se uživa pod suncobranom koji se izvlači iz zadnje “palube”, a za sedenje se koriste stolice, koje je od ugljeničnih vlakana po narudžbini napravila italijanska firma Promemoria.
Po želji kupca instrument tabla je minimalistička i analogna, i ponajveći do moderne tehnologije je skriven, dok se u centralnom delu našlo mesta za dva časovnika marke Bovey, koji su morali biti značajno prilagođeni radu u jednom automobilu.
Iako su potpuno jedinstveni, sva tri napravljena Boat Taila su proli kroz kompletne testove homologacije, i potpuno su spremni i legalni za svaku vrstu vožnje u saobraćaju.
Nazanimljiviji deo dolazi na kraju, a to je pitanje koliko ovakva zabava košta? Odgovor je oko 23 miliona evra po komadu, a nama samo ostaje da se divimo ili zapitamo kuda ovaj svet ide?

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Formula 1 – prve kvalifikacije sezone pripale Leclercu u Ferrariju

Formula 1 je kvalifikacijama u Bahreinu započela sezonu koja se širom sveta sa nestrpljenjem ...

Pagani zvanično predstavio Huayra Roadster BC

Pagani je 2016. predstavio hardcore verziju modela Huayra sa inicijalima BC, izabranih u čast ...

Koliko košta vožnja sa klima uređajem?

Svi znaju da rad klima uređaj troši energiju koju stvara motor automobila, a koji ...

Sada i zvanično: Ferrari 488 Pista

Ferrari je nedavno postavio video misteriozne verzije modela 488, a sada zvanično otkrio da ...

1000. trka Formule 1 nije donela trku

Ako se neko nadao da će na 1000. trci Formule 1 gledati trkanje na ...

Kia sa novim dizajnerskim pojačanjem

Korporacija Kia Motors objavila je da je Karim Habib postao potpredsednik i vođa Kijinog ...