Trenutno vodeći u Moto2 šampionatu sveta seli se u MotoGP kategoriju sledeće godine i voziće za Tech 3 KTM tim
Remy Gardner (23), sin nekadašnjeg šampiona sveta 1987. godine u Kraljevskoj klasi od 500 ccm Waynea Gardnera, i trenutno vodeći u Moto2 šampionatu sveta, od sledeće sezone prelazi u najviši razred takmičenja dvotočkaša – MotoGP klasu. KTM je objavio da je sa Gardnerom potpisao ugovor i da će voziti za Tech 3 KTM tim.
Trenutno, Remy Gardner vozi za KTM Ajo tim i vodeći je u generalnom plasmanu Moto2 šampionata sveta, u koju je došao nakom solidne sezone 2020. koju je proveo u timu SAG, i došao do svoje prve pobede u karijeri na trci u Portimau. U šest dosadašnjih trka ostvario je pet plasmana na podijum.
Dobar start sezone u timu Ajo obezbedio je Gardneru za sada jednogodišnji ugovor u MotoGP kategoriji sledeće sezone. Iako ne krije da je prezadovoljan zbog prilike koja mu je ukazana, Gardner kaže da se i dalje potpuno mora fokusirati na tekuću sezonu i sve ono što ga čeka do kraja duge sezone 2021.
Šef tima Tech3 KTM Herve Poncharal veruje da će Gardner biti veliko i vredno pojačanje tima, i da je ovako rano potpisao ugovor sa njim upravo da bi se mladi australijski vozač bez razmišljanja o bliskoj budućnosti, potpuno posvetio ovogodišnjim rezultatima.
Šta više, Gardner se vraća u Tech 3 tim, obzirom da je od 2017. i 2018. nastupao za ovaj tim u Moto2 klasi, Međutim, Poncharal nije saopštio kojem od dva aktuelna vozača tima će se zahvaliti na uslugama, Danilu Petrucciju ili Ikeru Lecuoni. Petrucciju teško ide privikavanje na KTM RC16, pa i pored odličnog petog mesta u na Lemanu u trci pod promenjivim uslovima, tek je na 14 mestu u generalnom plasmanu. Lecuona je još manje pokazao ove sezone do sada, i nalazi se tek na 20. mestu u plasmanu. Šta više, obzirom na skromne rezultate, ne bi bilo iznenađenje kada ni se Tech3 oprostio od obojice i napravio mesta za senzacionalnog rukija ove sezone Raula Fernandeza, koji bi bio timski kolega Gardneru.
Show Comments