fbpx

Velika promena na čelu Opela – otišao Lohscheller

Za nas iznenadna, a svakako značajna promena dogodila se u Opelu – Michael Lohscheller je otišao sa kormila kompanije

Michael Lohscheller

Iako se, barem sa strane, nije mogla naslutiti u Opelu se dogodila velika promena. Sa CEO pozicije otišao je Michael Lohscheller, čovek koji je od gigantskog gubitaša, Opel pretvorio u visokoprofitabilnu kompaniju. Lohscheller je na čelo Opel koji je decenijama gubio milijarde pod upravom General Motorsa postavljen 2017. U njegovom CV-u nalazilo se bogato iskustvo u automobilskoj industriji, a koje je započeo u Mitsubishiju 2001. godine, a nastavio u Volkswagen Grupi 2004. U opel je došao 2012. da bi nakon preuzimanja Opela od strane PSA Grupacije postao CEO, koji je za samo četiri godine potpuno preobratio više od veka staru nemačku marku – od hroničnog gubitaša, napravio profitabilnu kompaniju. Bio je odgovoran za sprovođenje PACE plana restrukturiranja i oporavka Opela, koji je nakon gubitaka koji su se merili desetinama milijardi evra, 2018. iskazao pozitivan poslovni bilans na kraju godine. Uz odlazak Lohscheller nema mnogo informacija, osim uobičajenih da želi da potraži izazove u nekim drugim sferama i izvan giganta Stellantis.
Na Lohschellerovo mesto dolazi Uwe Hochgeschurtz i to sa mesta šefa Renaulta za Nemačku, Austriju i Švajcarsku. Od 1. septembra stupiće na funkciju CEO marke Opel, i biće deo vrha rukovodstva Stellantisa, a odgovarati direktno Carlosu Tavaresu, koji je CEO Stellantisa. Hochgeschurtz ima veliko iskustvo u automobilskoj industriji, u koju je ušao još 1990. u Ford Motor Co, nastavio u Volkswagenu 2001. da bi za marku Renault radio od 2004. godine. Školovao se u poslovnoj administraciji u Nemačkoj, Engleskoj i Francuskoj.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Nissan želi da ima jeftin sportski EV

 Nissan želi da ima relativno jeftin sportski EV namenjen kupcima u ranim dvadesetim godinama ...

Koenigsegg Agera RS zaradila vlasniku 1.9 miliona dolara

Kolekcionar super automobila čekao je godinama na isporuku svog Koenigsegga Agera RS, ali ga ...

Formula 1 – Kimi Raikkonen šef i svetnik za Zeekr 001 FR

Formula 1 – Kimi Raikkonen je šef i svetnik za performanse projekta Zeekr 001 ...

Toyota Yaris – slavljenik sa šarmom

Kada se pojavio 1999. Yaris je u svom B segmentu što šta pomerio na ...

Rimac Grupa bogatija za 500 miliona evra

Rimac Grupa je od svojih investitora prikupila novih 500 miliona evra na putu ka ...

Zbog čega su karbon keramičke kočnice toliko skupe?

Poznato je da karbon keramičke kočnice pružaju mnogo bolje performanse od običnih livenih, ali ...