fbpx

Mercedes-Benz S680 Guard prebacio 4 tone

Mercedes-Benz je predstavio Guard verziju S680 koja je uz V12 motor i sve modifikacije stigla do mase od preko 4 tone

Mercedes-Benz je predstavio S680 sa 6.0 V12 motorom i pogonom na svim točkovima, koja je sve samo ne obična S-Klasa, mada nesporno liči na luksuznu limuzinu. S680 Guard 4Matic, odnosno blindirana verzija nove S-Klase i kupcima će biti dostupna sa produženim međuosovinskim rastojanjem. Obzirom da ima VPAM VR10 sertifikat, radi se o najvećem mogućem nivou balističke zaštite, sposobna da izdrži pištoljsku i puščanu vatru, ali i određen novo eksplozija.
Umesto da u standardnu karoseriju umeću zaštitne materijale, inženjeri su gotovo potpuno ispočetka napravili ovaj automobil kako bi bio sposoban da pruži još veći nivo zaštite nego što je to činio prethodni model.
Prozori su izrađeni od višeslojnog stakla, debeli su 10 cm, a zbog velike mase imaju hidraulični pogon, što znači da će nakon eventualnog napada i oštećenja automobilske elektronike, i dalje raditi. Uz sva ojačanja i dodate zaštitne materijale i sisteme S680Guard je dostigao masu od 4.2 tone, a na naplatke su navučeni Michelin PAX run-flat pneumatici, koji i pored ogromne mase vozila i dalje mogu da se voze još 30 kilometara nakon bušenja.
Zanimljivo je da je 6.0 biturbo V12 motor malo oslabljen. Tačnije, snaga je ostala 605 KS, ali je maksimalni obrtni moment sa 900 Nm smanjen na 830 Nm. Zbog ograničenja koja donosi velika masa vozila, maksimalna brzina S680 Guard 4Matic ograničena je na 190 km/h.
Prema raspoloživim podacima, cena startuje od 547.000 evra, pa naviše, a može se poručiti u konfiguraciji sa četiri ili pet sedišta, uključujići i rezervoar sa kiseonikom u slučaju da nešto krene po zlu. Za proizvodnju jednog Mercedes-Benza S680 Guard 4Matic potreban je 51 dan, a kompanija je saopštila da ne planira proizvodnju blinidirane Pullman verzije i da će ovaj model poslužiti kao jedina limuzina sa trokrakom zvezdom i maksimalnim nivoom zaštite.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Formula 1 – Verstappenu pobeda u Ostinu

Na nešto veću brzinu i bolju taktiku tima Max Versappen je došao do veoma ...

Da li je sada Mercedes na redu za diesegate?

Nakon povlačenja modela Vito, postoje indicije da svojevrstan dieselgate tek počinje da se sustiže ...

Elektirfikacija damoklov mač Formuli 1?

Da li će elektrifikacija automobila postati damoklov mač Formuli 1 i ugasiti je brže ...

Zaustavljene porudžbine za Ferrari Purosangue

Zaustavljene su porudžbine za Ferrari Purosangue obzirom na rok isporuke koji je već sada ...

Lotus pravi još jedan model na staroj platformi

Lotus završava svoj hperautomobil, ali najavljuje i još jednog sportistu na staroj platformi, pre ...

Subaru opozvao Ascent, daje novi automobil umesto popravke

Greške se dešavaju. Opozivi proizvođača automobila odavno nisu novina, a sledi manje ili veće ...