Dacia Link amblem koji je snažno obeležje novog identiteta marke će krasiti središnji deo grila hladnjaka u osveženom belom izdanju svih modela
Obeležja novog vizuelnog identiteta marke Dacia smo do sada mogli da vidimo u zaglavljima štampanih medija i izjava (od sredine 2021.) kao i u Dacijinim prodajnim salonima (od početka 2022.), a sada je vreme da zažive i na samim vozilima! Osim što označava zaokret u dizajnu, novi vizuelni identitet odražava obaveze marke za budućnost, ali i vrednosti koje Daciju čine tako uspešnom.
Početak rezervacije vozila u Evropi je najavljen za 16. jun, a prve isporuke se očekuju u zadnjem tromesečju godine. Snažno obeležje novog identiteta marke, amblem Dacia Link, će krasiti središnji deo prednje rešetke u osveženom belom izdanju.
Minimalistička slova „D” i „C”, isprepletena poput karika lanca, čine potpuno novi amblem koji odražava robusnu jednostavnost novog dizajna. Izbliza ili izdaleka, Dacia Link je već prepoznatljivo vizuelno obeležje marke. Amblem se nalazi i na središnjem delu poklopca svih točkova.
Druga vidljiva promena se odnosi na izgled logotipa na zadnjem delu kao i na upravljaču. Namerno pojednostavljen, minimalistički izgled slova je upotrebljen kako bi se olakšalo njihovo prepoznavanje.
Među ostalim unapredjenjima se izdvaja i siva boja Megalith na krovnim nosačima, prednjoj i zadnjoj zaštiti karoserije kao i na spoljašnjim retrovizorima modela Sandero Stepway i Duster.
“Otkrivanje cele palete marke Dacia sa obeležjima novog vizuelnog identiteta je treće i poslednje poglavlje sprovodjenja strategije koju smo započeli pre više od godinu dana. Ovaj novi vizuelni sviet je usklađen sa našim vrednostima – jednostavnost, robusnost, autentičnost – na upečatljiviji i savremeniji način, a sama implementacija je novi vidljivi podsticaj za Daciju u ostvarivanju njenih ciljeva”, kažeDenis Le Vot, CEO Dacia
STARI DNK, NOVE AMBICIJE
Dacia je u samo nekoliko meseci obnovila svoju ponudu i predstavila dva nova pojačanja: električni Spring i Jogger, svestrano porodično vozilo C-segmenta.
Implementacija novih vizuelnih obeležja označava vrhunac obnove koju marka sprovodi. Uprkos opsežnoj transformaciji, Dacia je ostala verna svojim osnovnim vrednostima, a to znači da će i dalje proizvoditi vozila bez suvišnih dodataka, prilagođena najosnovnijim potrebama i očekivanjima kupaca. Vozila marke Dacia su pre svega robusna i pouzdana. Svestrana su u punom smislu te reči i mogu se koristiti u najrazličitije svrhe, bilo za odlazak do grada ili vikend izlet u divljini. Nova sivozelena boja Lichen Khaki, slična boji prirodne mahovine, zasijaće na novim modelima i naglasiće Dacijinu usku povezanost sa prirodom.
Dacia postoji kako bi podstakla talas promene u automobilskoj industriji, pre svega kroz smanjenje troškova za kupce. Da bi u tome uspela, Dacia će postupno ukidati upotrebu određenih materijala kao što su hromirani umetci kao i koža životinjskog porekla, čiju upotrebu već godinama ograničava.
Marka će postupno sprovoditi obaveze koje je Renault Grupa preuzela na godišnjoj skupštini akcionara, održanoj 23. aprila 2021. Pa će tako od 2023. godine postati prva marka Grupe koja je u svim svojim vozilima ograničila brzinu na maksimalnih 180 km/h.
“Novi vizuelni identitet celokupne ponude je plod fantastične saradnje naših timova. Zahvaljujući doprinosima svih poslovnih jedinica, Dacia je promenila svoje ruho, ali ne i DNK. Ovom promenom želimo da pokažemo da je i dalje moguće proizvoditi jednostavne, a privlačne automobile”, kaže Lionel Jaillet, potpredsednik Odeljenja za performanse proizvoda, Dacia
“Pojednostavljeni logotip jasno ukazuje na to da su osnovne vrednosti u centru pažnje marke. Isto tako, amblem Dacia Link, inspirisan svetom mehanike, dočarava jednostavnost i robusnost. Amblem ujedno simbolizuje i kariku, odnosno snažnu povezanost Dacijine zajednice”, objašnjava David Durand, direktor Odeljenja za dizajn, Dacia
“Dacia se s vremenom sve više razvija, a njen imidž osavremenjuje. Ujedno osnažujemo osnove na kojima stvaramo svoje proizvode kako bismo efikasno odgovorili na stvarna očekivanja svojih kupaca. Svestrana i robusna vozila, stvorena za uživanje u prirodi, sa genijalnom opremom i pragmatičnim pristupom pristupačnim, ekološki prihvatljivim automobilima… Novi vizuelni identitet prenosi sve te poruke i čini marku još privlačnijom. Danas Dacia započinje novo poglavlje!”, kaže Lionel Jaillet, potpredsednik Odeljenja za performanse proizvoda, Dacia
REDIZAJN ČITAVE PONUDE VOZILA
Ovo je verovatno prvi put da se u automobilskoj industriji novi vizuelni identitet istovremeno primjenjuje na čitavu gamu vozila. Kupci u Evropi će već od 16. juna moći da rezervišu vozila sa novim vizuelnim identitetom.
Ali ukoliko želite da ih pogledate uživo, moraćete da se strpite do oktobra kada se održava Pariški salon automobila. Prvi primerci redizajniranih modela će stići u naše u prodajne salone krajem godine.
Show Comments