Thomas Ingenlath CEO Volvoa i Polestara smatra da je aktuelni dizajn automobila arogantan i da takav mrcvari kupce
Dizajn automobila je nešto što ga prodaje, često mnogo više od njegovih svih ostalih osobina. Samo, Thomas Ingenlath CEO Volvoa ima vrlo zanimljiv stav i mišljenje na temu aktuelnog dizajna opšteprisutnog u autoindustriji. Kompanija koju vodi Ingenlath, zajedno sa svojom izdvojenom markom Polestar, drži se mota – manje je više. Svojim svedenim dizajnom bez prenaglašenih i suvišnih stilskih elemenata Volvo i Polestar, obe marke u vlasništvu kineskog giganta Gelley, kupcima nude neke od trenutno najlepših modela u segmentima u kojima su prisutni.
Ingenlath kaže da su kompanije koje vodi, po pitanju dizajna, izuzetak u moru ultra agresivno dizajniranih vozila. Obzirom da je nekada bio dizajner u Volkswagen grupi (bio je šef projekta Škode Roomster), Ingenlath zna šta govori i tvrdi da današnji „gledaj me“ automobili imaju vrlo arogantan stav i dodaje kaže – agresivan dizajn „mrcvari“ kupce svojim izrazom, koji izgleda kao da viče na posmatrača. Prvi čovek Volvoa kaže da prolazeći pored takvih vozila ima potrebu da im kaže – hajde, imajte malo pristojnosti.
Da ipak nije sve tako crno priznaje i Ingenlath, a među uspešno stilizovana vozila svrstava Land Rover defender i novi Range Rover iz iste kuće, a među stilove koji mu se dopadaju ubraja Renault i Lucid. Prema Ingenlathu, kupci u Americi i Evropi mnogo više vrednuju vozne osobine automobila od kupaca u Aziji i objašnjava: „Dizajn automobila je važan elemenat svugde u svetu, to je sigurno. O tome kako se automobil vozi ne nešto o čemu se vodi računa u SAD i Evropi, dok kod kupaca u Aziji ne mora značiti da će te postati zvezda po voznim osobinama modela koji nudite“.
Zanimljivo je da prvi covek Volvoa i Polestara dizajn superautomobila baš i ne vidi kao omiljeni, a u njegovu idealnu garažu po pitanju dizajna ušli bi Citroen GS, VW Buba i VW Microbus, zajedno sa legendarnim Renaultom 4. Možda Ingenlath u nekom trenutku i napravi svoju „idealnu garažu“, obzirom da je Microbus dobio svoju reinkarnaciju u modelu ID.Buzz, a Renault je najavio naslednika R4, koji će se u električnoj formi pojaviti do kraja decenije.
Show Comments