fbpx

General Motors ostaje (i) uz SUS motore

General Motors ostaje do daljnjeg i uz SUS motore i pored ekspanzije elektromobilnosti

General Motors ostaje uz SUS motore do daljnjeg! Kada svetom vlada pomama oko elektromobilnosti uprkos brojnim elementima koji joj ne govore u prilog, General Motors zvanično poručuje da ide svojim putem. Za GM svojim putem znači da ostaje prisutan u „tradicionalnim“ segmentima automobila, ali i uz ugradnju motora sa unutrašnjim sagorevanjem.
Da ne bude zabune, General Motors je jedna od marki u autoindustriji sa najvišim ambicijama u elektromobilnosti, koja planira i svrgavanje Tesle sa trona najprodavanijeg u EV segmentu i to već do polovine decenije. Ipak, to ne znači da GM odustaje od motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Šta više, rukovodstvo GM-a otvoreno kaže da će motori sa unutrašnjim sagorevanjem biti ugrađivani u godinama koje dolaze, i da će ih kompanija uveliko koristiti.
Mark Reuss Predsednik General Motorsa je zvanično izjavio pred sastanak sa investitorima da GM još nije spreman da napusti tradiconalne najprodavanije segmente, gde modeli sa motorima sa unutrašnjm sagorevanjem i dalje značajno dominiraju u odnosu na pandane sa elektromotorima.
„Era motora sa unutrašnjim sagorevanjem još nije gotova i mi nećemo gasiti naše modele sa SUS motorima. Imamo najprodavanije pick-up trakove pod markama GMC i Chevrolet i to u svim segmentima po pitanju veličine“, kaže Reuss.
Russova izjava i ne čudi toliko ako se pažljivije prati autoindustrija poslednjih par godina. Sve više proizvođača zapravo ojačava svoju ponudu modela sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem sa kojima profit, a koji tek ulaže u električna vozila. U slučaju General Motorsa, plan kompanije je da uloži vrtoglavi 55 milijardi dolara u razvoj električnih vozila i sistema za autonomnu vožnju i to do polovne ove decenije.
U februaru ove godine CEO General Motorsa Mary Barra rekla je da marka stoji uz plan da tokom 2023. u Severnoj Americi isporuči oko 400.000 električnih vozila, što bi trebalo da poraste na milion vozila do 2025. godine. Sa druge strane stalne promene u autoindustriji naterale su kompaniju da napravi reviziju sopstvenih prognoza i tokom izveštaja za Q3 u 2022. Barra je pomerila planove za šest meseci, pa bi prodaja 300.000 EV trebala biti dostignuta polovinom 2024. godine.
Prema predsedniku GM-a ulaganja u električna vozila prvu zaradu trebala bi doneti tokom 2025. poslovne godine. „Tada bi trebali da počnemo da pravimo novac na električnim vozilima, a struktura zarade trebala bi postati vrlo dobra po nas kao proizvođača“, najavljuje Reuss.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Formula 1 – Red Bull želi Verstappena na duge staze

Max Verstappen je osvojio svoju prvu titulu šampiona sveta Formule 1, a Red Bull ...

Maserati stigao zvanično u Srbiju

Kompanija Delta Automoto je postala zvanični uvoznik, distributer i serviser sportske marke Maserati za ...

Mercedes-Benz Vision One-Eleven Concept podseća na C111

Mercedes-Benz Vision One-Eleven Concept podseća na C111 eksperimentalni prototip iz 70-ih godina Mercedes-Benz Vision ...

Otkriven enterijer Maserati GranTurisma

Otkriven je enterijer Maserati GranTurisma, nekoliko mesecu nakon što smo upoznali eksterijer novog luksuznog ...

Ferrari zaradi $80.000 po prodatom automobilu, najviše u industriji

Prema studiji nemačkog profesora ekenomije, Ferrari napravi profit od 80,000 dolara svaki put kada ...