fbpx

General Motors ostaje (i) uz SUS motore

General Motors ostaje do daljnjeg i uz SUS motore i pored ekspanzije elektromobilnosti

General Motors ostaje uz SUS motore do daljnjeg! Kada svetom vlada pomama oko elektromobilnosti uprkos brojnim elementima koji joj ne govore u prilog, General Motors zvanično poručuje da ide svojim putem. Za GM svojim putem znači da ostaje prisutan u „tradicionalnim“ segmentima automobila, ali i uz ugradnju motora sa unutrašnjim sagorevanjem.
Da ne bude zabune, General Motors je jedna od marki u autoindustriji sa najvišim ambicijama u elektromobilnosti, koja planira i svrgavanje Tesle sa trona najprodavanijeg u EV segmentu i to već do polovine decenije. Ipak, to ne znači da GM odustaje od motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Šta više, rukovodstvo GM-a otvoreno kaže da će motori sa unutrašnjim sagorevanjem biti ugrađivani u godinama koje dolaze, i da će ih kompanija uveliko koristiti.
Mark Reuss Predsednik General Motorsa je zvanično izjavio pred sastanak sa investitorima da GM još nije spreman da napusti tradiconalne najprodavanije segmente, gde modeli sa motorima sa unutrašnjm sagorevanjem i dalje značajno dominiraju u odnosu na pandane sa elektromotorima.
„Era motora sa unutrašnjim sagorevanjem još nije gotova i mi nećemo gasiti naše modele sa SUS motorima. Imamo najprodavanije pick-up trakove pod markama GMC i Chevrolet i to u svim segmentima po pitanju veličine“, kaže Reuss.
Russova izjava i ne čudi toliko ako se pažljivije prati autoindustrija poslednjih par godina. Sve više proizvođača zapravo ojačava svoju ponudu modela sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem sa kojima profit, a koji tek ulaže u električna vozila. U slučaju General Motorsa, plan kompanije je da uloži vrtoglavi 55 milijardi dolara u razvoj električnih vozila i sistema za autonomnu vožnju i to do polovne ove decenije.
U februaru ove godine CEO General Motorsa Mary Barra rekla je da marka stoji uz plan da tokom 2023. u Severnoj Americi isporuči oko 400.000 električnih vozila, što bi trebalo da poraste na milion vozila do 2025. godine. Sa druge strane stalne promene u autoindustriji naterale su kompaniju da napravi reviziju sopstvenih prognoza i tokom izveštaja za Q3 u 2022. Barra je pomerila planove za šest meseci, pa bi prodaja 300.000 EV trebala biti dostignuta polovinom 2024. godine.
Prema predsedniku GM-a ulaganja u električna vozila prvu zaradu trebala bi doneti tokom 2025. poslovne godine. „Tada bi trebali da počnemo da pravimo novac na električnim vozilima, a struktura zarade trebala bi postati vrlo dobra po nas kao proizvođača“, najavljuje Reuss.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Alonso završio 16. svoj prvi rally-raid nastup za Toyotu

Fernando Alonso je završio svoj prvi rally-raid nastup za Toyotu na 16. mestu sa ...

Honda Type R oborila rekord na stazi Suzuka

Hondin najekstremniji Type R do sada, Civic Type R Limited Edition postavio je novi ...

SsangYong Rexton od ružnog pačeta do…

Kada stignu nove ideje i finansijska injekcija, ispostavlja se da ništa nije nemoguće. Ružno ...

Alex Zanardi ponovo operisan

Alex Zanardi koji je doživeo nesreću tokom vožnje paracikla ponovo je operisan Alex Zanardi ...

Nissan će nuditi reparirane baterije za Leaf, ali samo u Japanu

Nissan je pokrenuo program razmene baterija za model LEAF u Japanu, koji će omogućiti ...

Električni Mini ipak iz Engleske

Uprkos dilemama koliko će Engleska nakon izlaska iz EU biti pogodna za proizvodnju automobila ...