Polestar 2 debitovao je spreman kao model za 2024. godinu sa novim elektromotorima, baterijom i zadnjim pogonom
Polestar 2 debitovao je kao model za 2024. godinu, ti to već osvežen iako je premijeru imao pre malo više od dve godine. U svakom slučaju dobio je novi gril koji je u stilu modela Polestar 3, a koji proizvođač naziva SmartZone, obzirom da u sebi skriva kamere i senzore. Novi je i dizajn točkova izrađenih od kovanog aluminijuma prečnika od 19 i 20 cola.
Mnogo veće i značajnije su novine ispod karoserije električnog fastbacka. Nove elektromotore dobile su verzije sa pogonom na svim točkovima i samo na jednosj osovini. Polestar 2 prvi je model marke koji standardno ima pogon na zadnjoj osovini, i potpuno će zameniti dosadašnji ulazni model koji je imao prednji pogon. RWD model ima elektromotor od 300 KS i 489 Nm maksimalnog obrtnog momenta, što je značajno pojačanje u odnosu na dosadašnji bazni model koji je imao 231 KS i 329 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Najslabiji Polestar 2 sada do 100 km/h ubrzava za 5.9 sekundi.
Što se tiče verzije Polestar 2 sa dva motora, više snage sada ima na zadnjoj osovini i novi elektromotor na zadnjoj osovini koji je osnovni izvor pogonske snage. Maksimalna snaga je 421 KS uz 740 Nm maksimalnog obrtnog momenta, dok je do sada bila 408 KS i 633 Nm. Ukoliko se kupac odluči za opcioni Performance paket, dobiće 455 KS i ubrzanje do 100 km/h za 4.1 sekundu. U konfiguraciji sa dva motora postoji i zanimljiva opcija potpunog isključivanja prednjeg motora kada nije potrebna njegova snaga, ali i automatsko uključivanje oštrijim pritiskom na pedalu gasa.
Uz povećanu snagu motora logično je i povećanje baterije. Za 2024. Polestar 2 ima kapacitet baterije od 82 kWh, što b po EPA normi merenja trebalo biti dovoljno za 480 kilometara vožnje. Baterija ima sposobnost punjenja na brzim punjačima do 205 kW.
Za sada cene unapređenog Polestar 2 nisu objavljene, ali proizvođač najavljuje da će biti ugrađivano više opreme nego do sada, uključujući bežični punjač za telefon, 360 kameru, LED svetla za maglu, adaptivni tempomat i još dosta toga.
Show Comments