fbpx

Predstavljen Kawasaki Ninja ZX-4RR KRT Edition

Predstavljen je Kawasaki Ninja ZX-4RR KRT Edition sa potpuno novim četvorocilindrašem koji se vrti do 15.000 o/min

Predstavljen je Kawasaki Ninja ZX-4RR KRT Edition, koji bi trebao zadovoljiti sve one koji žele okretan, lagan i snažan motocikl sa agregatom male zapremine. A agregat koji pokreće Kawasaki Ninju ZX-4RR KRT Edition je potpuno nov.
Vodom hlađeni četvorocilindraš ima dva bregasta vratila u glavi (DOHC), 16 ventila i radnu zapreminu od samo 399 cm³. Prečnik i hod klipa su 57.0 x 39.1 mm, a agregat maksimalni obrtni moment od 40 Nm dohvata pri 11.000 o/min, iako crveno polje obrtomera počinje tek iza 15.000 o/min. Kompresioni odnos u Kawasakijevom četvorocilindrašu je 12.6:1. Prenos je šestostepeni, a sliper kvačilo je deo standardne opreme.
Blok motora je od aluminijuma sa cilindarski zidovi presvučene su slojem molibdena kako bi bili trajniji i manje podložni habanju. Velik prečnik klipa omogućio je ugradnju usisnih ventila od 22.1 mm i izduvnih od 19.0 mm, koji su pod uglom od 24.8°, u cilju postizanja efikasnog sagorevanja i malih dimenzija agregata.
Od ostalih trikova koje skriva Kawasakijev agregat, ugrađeno je kovano kolenasto vratilo, opruge ventila sa trostrukom tvrdoćom, usisni ventili sa sedištem koje je obrađeno kao kod modela Kawasaki Ninja ZX-10R, lagani zamajac i električni leptiri na usisu od 34 mm i elektronika koji je razvio Team Green.
Novi Kawasaki Ninja ZX-4RR KRT Edition napred ima podesive “upside down” Showa Big Piston Separate Function viljuške od 37 mm. Pozadi je horizontalno smešten po tri osnove podesivi amortizer. Kočioni sistem napred ima dva polu-plivajuča diska prečnika 290 mm, sa radijalno postavljenim monoblok četvoroklipnim čeljustima. Pozadi je disk prečnika 220 mm, sa jednoklipnim čeljustima. Točkovi si od 17”, a isporučuju se sa Dunlop GPR300 pneumaticima. Kawasaki ZX4RR standardno je opremljen ABS-om i na pet nivoa podesivim ručicama kvačila kočnice.
Kawasaki Ninja ZX-4RR KRT Edition može se pohvaliti i sa dosta elektronike koja pomaže vozaču. Standardno je opremljen kontrolom proklizavanja sa tri moda rada, a Kawasaki tvrdi da sistem prepoznaje nivo i oštrinu ubrzavanja, odnosno, skriveno rečeno, sistem je predviđen i za bezbedan “ wheelie”. Za one koji ne vole elektroniku, ovaj sistem se može isključiti.
Kawasaki Ninja ZX-4RR standardno ima i regulaciju isporuke snage pa se može birati između male i maksimalne isporuke snage, od čega je mala oko 80% maksimalne. Četiri moda vožnje ( Sport, Road, Rain i Rider) su standardni, a Kawasaki Quick Shifter zadužen za promene stepena prenosa bez kvačila i puštanja gasa. LED svetla i digitalna instrument tabla sa TFT ekranom u boji je standardna kao i Bluetooth konekcija za telefon kada se koristi Kawasaki Rideology aplikacija.
Za trelis cevasti ram Kawasaki tvrdi da je po uzoru na ZX-10RR. Masa motocikla je 187 kilograma, međuosovinski razmak je 1.379 mm, a visina sedišta je 800 mm. Za sada znamo cenu u Americi koja je 9.699$.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Motocikli se neće trkati na Pikes Peaku 2020.

Motocikli neće biti deo 2020 Pikes Peak International Hill Climb događaja po prvi put ...

MotoGP – Velika nagrada Indonezije Bagnaiji

MotoGP – Velika nagrada Indonezije vožena je na stazi Pertamina Mandalika, a pobeda je ...

Biće žestoko sutra u Silverstoneu

Marquezu pol pozicija za sutra uz rekord staze, ali jako blizu iza njega kvalifikacije ...

Marquez mudar i brz u Brnu

Na trci u Brnu, Marquez i tim Honda ponovo za koplje nadmašili sve ostale ...

MotoGP – Velika Nagrada Amerike Alexu Rinsu

MotoGP trka za Veliku nagradu Amerike vožena je na stazi COTA u Ostinu u ...

Yamaha popunila Vinalesovo MotoGP mesto?

Po svemu sudeći, dogodiće se najlogičnije popunjavanje mesta koje je na Yamahi M1 ostalo ...