fbpx

Naslednik Alfe 8C se prodaje a nije ni odobren

Naslednik Alfe 8C se prodaje iako još nije ni odobren za proizvodnju od strane Stellantisa

Foto: Stellantis Media

Naslednik Alfe 8C se prodaje. Ne bi bilo nikakvo iznenađenje da ima zainteresovanih kupaca za naslednika prelepog supersportiste iz Alfa Romea, da nije zanimljive činjenice – Stellantis još nije odobrio početak proizvodnje ovog modela.
Ova pomalo čudna vest svoj početak ima još u novembru 2022. godine kada je Alfa Romeo objavio tizer novog supersportiste. Tada je od kompanije stigla zvanična vest da će se zvati 8C i da će imati motor u sredini. Jean-Philippe Imparato, CEO Alfa Romea, najavio je da će se u martu 2023. znati više o ovom modelu. Šta više, da će biti predstavljen, a mart se približio. Iako prema dostupnim informacijama Stellantis još nije ni odobrio početak prodaje nove Alfe 8C, Alfa Romeo je već počeo da prima depozite od kupaca za novi dvosed. Imparato je donekle objasnio ovakav „probni status“ nove Alfe 8C rečenicom: „Da smo doneli odluku o početku proizvodnje super sportskog dvoseda u 2022. godini, svi bi rekli da smo potpuno poludeli“. Međutim, po svemu sudeći, u Alfi koriste vreme do najavljenog termina u martu da novi 8C doteraju i urade kako treba, za šta Imparato kaže: „Radimo na nečemu što se može staviti pored 8C u muzej u Areseu, a da možemo biti ponosni na naš doprinos istoriji Alfa Romea. To je ono što želimo“.

Foto: Stellantis Media

Dobra vest je da će nova Alfa C8 imati motor sa unutrašnjim sagorevanjem, ali nije isključeno da će pogon biti hibridni, odnosno da će prednja osovina imati pogon od elektromotora. Imparato kaže da novi C8 neće biti samo automobil za stazu nego i za svakodnevnu vožnju, uprkos činjenici da će biti u cenovnom razredu Ferrarija i Lamborghinija. Pored toga, šef Alfe kaže da će model biti …“prepoznatljiv, ikona i super-seksi“…

Foto: Stellantis Media

Imparato kaže da će kao i prethodni model novi C8 biti u ograničenoj količini i proizvođen uporedo sa osnovnim modelima Alfa Romeo. Sada, kada Alfa konačno ima pozitivne poslovne rezultate i unapređen kvalitet proizvodnje, očekuje se da do 2027., svake godine bude predstavljen po jedan novi model, koji će za pogon imati kombinaciju motora sa unutrašnjim sagorevanjem, ali i elektropogona. Među najavljene novitete spadaju još uvek novi Tonale, ali i osveženi Giulia i Stelvio. Poslednji supersportista iz Alga Romea bio je upravo model 8C Competizione, koji se proizvodio od 2007. do 2010. Napravljeno je samo 500 primeraka obe kupe i spyder karoserijske verzije. Svoje ime 8C dobio je prema legendarnoj seriji sportskih i putničkih Alfi iz ’30-ih godina prošlog veka.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Da li Audi A6 vodi u “svetom ratu” velike trojke?

Svaki novitet nemačkog premijum “triumvirata” izaziva ogromnu pažnju i to ne samo kod kupaca ...

Novi McLaren GTS je najpraktičniji superautomobil

Novi McLaren GTS je najpraktičniji superautomobil – tako tvrdi proizvođač i dodaje još snage ...

Test Toyota Corolla Cross 2.0 HSD AWD-i

Toyota Corolla Cross 2.0 HSD AWD-i još jedan je član crossover porodice japanskog giganta ...

Mercedes-AMG C 63 S je u problemima

Mercedes-AMG C 63 S je u problemima i gubi bitku na tržištu od slabijeg, ...

Saudijski kapital ušao u Pagani – budućnost obezbeđena

Italijanski proizvođač hiperautomobila Pagani obezbedio je finansiranje novog modela ulaskom kapitala iz Saudijske Arabije ...

Formula 1 – Newey zbog Renaulta zamalo u Ferrariju

Formula 1 smatra Adriana Neweya za jednog od najboljih dizajnera automobila a on priznaje ...