fbpx

MotoGP – Pedro Acosta ide u kraljevski klasu

MotoGP – Pedro Acosta ide u kraljevski klasu, tako barem tvrdi njegov tim, a po svemu sudeći neko će mu ustupiti mesto

Pedro Acosta // Foto // Gold & Goose / Red Bull Content Pool // SI202306180267 // Usage for editorial use only //

MotoGP – Pedro Acosta ide u kraljevski klasu, tako barem tvrdi njegov tim, a po svemu sudeći neko će mu ustupiti mesto. Gde bi mlada zvezda Šampionata sveta u motociklizmu mogla nastaviti svoju karijeru, pitanje je koje lebdi u MotoGP padoku. Acosta, koji ima samo 19 godina već ima šampionsku titulu u Moto3 klasi i to u debitanstskoj sezoni, a u tekućoj sezoni na dobrom je putu da dođe i do titule u Moto2 klasi vozeći za Red Bull KTM Ajo tim.
Prema informacijama koje stižu iz njegovog tabora, Acosta će se sledeće 2024. godine takmičiti u kraljevskoj MotoGP klasi. Acostin menadžer Albert Valera kaže da će prioritetnu priliku da ga promoviše u najjaču klasu imati KTM.
“Želimo da prvu priliku pružimo marki KTM i Perdra unapredi u MotoGP klasu, što je čak i mimo stavki koje su definisane ugovorom. KTM je uvek bio veoma dobar prema Pedru, podržavao ga i on je na tome vrlo zahvalan”, kaže Albert Valera. Nakon dve uzastopne pobede u poslednje dve trke, priče o prelasku talentovanog Španca u MotoGP još više su aktuelizovane.

Pedro Acosta // Foto // Gold & Goose / Red Bull Content Pool // SI202306180269 // Usage for editorial use only //

Perspektiva za prelazak Acoste u MotoGP postala je zapravo glavobolja za tim KTM. Trenutno su sva četiri sedišta na KTM RC16 zauzeta. Na fabričkim motociklima Brad Binder i Jack Miller svoj posao dobro, čak odlično rade, a ugovorom su vezani do kraja 2024. godine za tim KTM. U GASGAS Factory Racing Tech3 timu voze Pol Espargaro, koji je još uvek na oporavku od povreda i Augusto Fernandez. Obojici ugovor ističe na kraju MotoGP sezone 2023., pa je očigledno da su u rizičnoj zoni gubitka sedišta. Pit Beirer, Direktor KTM Motosporta kaže da je na “slatkim mukama” sa previše dobrih vozača, ali da će u narednih nekoliko nedjelja biti teških razgovora. Ko god na štetu Acoste izgubi svoje radno mesto, biće veoma nesrećan.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Indian Motorcycles registrovao dva nova naziva

Indian Motorcycle je podneo zahtev za zaštitu dva nova imena, što nagoveštava buduće modele ...

Triumph pojačao agregat za Moto2 klasu

Triumph od Moto2 trke u Silverstoneu uvodi novu evoluciju svog trocilindarskog agregata sa više ...

Cal Crutchlow se vraća na Yamahu YZR-M1

Britanski MotoGP vozač Cal Crutchlow vraća se u tim Yamaha kao test vozač na ...

Ducati predstavio MotoGP tim za 2020

Ducati je prestavio svoj tim za 2020. sa nadom da će nakon tri vicešampionske ...

Honda ojačava ram modela CBR600RR ugljeničnim vlaknima?

Hondine ideje za ojačanje aluminijumskih ramova korišćenjem ugljeničnih vlakana su isplivale u vidu dokumenata ...

MotoGP – na Lemanu pobeda za Bastianinija

MotoGP trka za Veliku nagradu Francuske na stazi Leman, pripala Enei Bastaniniju na Ducatiju ...