fbpx

Rolls Royce La Rose Noire Droptail je savršenstvo sa cenom

Rolls Royce La Rose Noire Droptail je savršenstvo sa visokom cenom, jako, jako visokom cenom

Rolls Royce La Rose Noire Droptail je savršenstvo sa cenom, jako, jako visokom cenom, toliko visokom da je kandidat za najskuplji automobil na svetu. Rolls Royce predviđa da će napraviti samo četiri komada, a za cenu svakog pojedinačno može se mnogo toga kupiti.
Od kada je počeo da proizvodi automobile sa figuricom Spirit Of Ecstasy na hladnjaku, Rolls Royce je pravio luksuzne, plemenite, kvalitetne, udobne i skupe modele, koje nikada, ama baš nikada nije mogao da ima svako, niti će ikada. Ali, Rolls Royce sada je otišao mnogo koraka dalje, i u Montereyu prikazao model koji pojam luksuznog automobila premešta na sasvim drugi nivo, nakon što su to svojevremeno uradili Sweeptail i Boat tail (sa cenom od 23 miliona evra). Sada je predstavljen Rolls Royce La Rose Noire Droptail.
Rolls Royce La Rose Noire Droptail je potpuno jedinstven, do te mere da svoju platformu ne preuzima od postojećih modela nago ima potpuno novu namenjenu samo za Droptail. Doduše, motor deli i to klasični, stari dobri benzinac sa unutrašnjim sagorevanjem, radne zapremine od 6.25 litara raspoređenih u 12 cilindara, kojima veštačko disanje daju dva turbokompresora. Možda za ovakav dragulj na četiri točka i nije toliko bitno, ali tek da se zna – snažan je i brz. Ima 600 KS, do 100 km/h stiže za 5 sekundi i ima maksimalnu brzinu od 250 km/h.
Prednji deo 5.3 metra dugog Rolls Royce La Rose Noire Droptail relativno je klasičan Rols Royceov stil, ali bok a pogotovo zadnji deo vozila nešto su potpuno drugačije i potpuno novo. Međutim čak i ako je oblik karoserije impozantan, deluje da to nije najbitnije.
Enterijer Rolls Royce La Rose Noire Droptaila je spektakularan. Izrađen je od 1603 drvena panela i “panelčića”, koje su vrhunski majstori krojili i ukrajali čitave dve godine za samo jedan Rolls Royce La Rose Noire Droptail duže od dve godine.
Rolls Royce La Rose Noire Droptail ima motiv ruže u skaldu sa svojim imenom potpuno ukorporiran u stil enterijera, tu je i prikladna crvena koža. Centralno mesto na armaturi zauzima unikatni Audemars Piguet časovnik sa crvenim detaljima, a koji se može skinuti sa postolja i staviti na ruku. U Rolls Royceu već smo videli detalje kao što je rashladni boks za šampanjac u koji su smešteni i flaša i čaše ali i poslužavnik. Rolls Royce La Rose Noire Droptail poručila je porodica čija majka je za glavni motiv odabrala Black Baccara ružu.
Ko je porodica sa dovoljno dubokim džepom za ovakvu porudžbinu nije saopšteno, mada će se vremenom saznati. A ovakvih porudžbina ali sasvim sigurno sa drugačijim motivima biće još samo tri, obzirom da će Rolls Royce proizvesti ukupno samo četiri vozila kao što je roptaila La Rose Noire. Poznato je samo da će morati duboko da zavuku ruku u novčanik – prikazani Rolls Royce La Rose Noire Droptail, prema procenama košta između 25 i 30 miliona evra, pa je pitanje da li je ovo najskuplji automobil na svetu potpuno na mestu. Naravno, govoriomo o novom vozilu iz proizvodnje, a aukcijskim cenama, koje dostižu i preko 140 milona evra, ali za jedinstvene primerke sa živopisnom istorijom koji se smatraju sigurnom investicijom.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Koliko je odlazak Binotta dobar po Ferrari?

Koliko je odlazak Mattije Binotta dobra ili loša vest po Formula 1 tim Ferrari ...

Formula 1 – Leclerc produžava sa Ferrarijem

Formula 1 – Leclerc produžava sa Ferrarijem svoju karijeru, mada je tajnovito na koliko ...

Formula 1 – VN Azerbejdžana Verstappenu

Formula 1 – trka za Veliku Nagradu Azerbejdžana pripala je Maxu verstappenu u bolidu ...

Otkrivamo vozila sa najčešće vraćenom kilometražom

Otkrivamo koja su vozila sa najčešće vraćenom kilometražom – dominiraju nemačke premijum marke Prevara ...

Poznati tjuner Porschea Gemballa sprema svoj super automobil

Nemački tjuner Gemballa je u poslu pravljenja brzih automobila još bržim od 1981. godine ...