fbpx

Debitovao je Peugeot E-3008 sa 700 kilometara autonomije

Debitovao je Peugeot E-3008 sa 700 kilometara autonomije i prvi je model na novoj STLA platformi Stellantisa

Peugeot E-3008

Debitovao je Peugeot E-3008 sa 700 kilometara autonomije i prvi je model na novoj STLA platformi Stellantisa. Da, prvi električni model na novoj platformi. Međutim, za sve one koji nisu oduševljeni električnim vozilima, u svojoj trećoj generaciji Peugeot 3008 imaće i verzije sa hibridnim pogonom, tačnije blagim hibridima. Zapravo, novi Peugeot Peugeot mora da se dopadne svima, ili barem što široj populaciji, obzirom je u ponudi francuske marke bestseler.

Peugeot E-3008

Čitavih sedam godina nakon premijere odlazećeg modela 3008, Peugeot je otkrio potpuno novu verziju, na potpuno novoj platformi i sa znaćčajno promenjenim enterijerom. Čast da prva bude pokazana publici dobila je električna E-3008 verzija, a kuriozitet je da pored dva, Allure i GT osnovna paketa, tri opciona paketa opreme dobija i čak tri električne pogonske opcije.

Peugeot E-3008

Prva, osnovna verzija ima Nikl-Mangan-Kobaltnu (NMC) bateriju kapaciteta od 73 kWh, iz koje se napaja asingroni elektromotor na prednjoj osovini sa 210 KS i 343 Nm, a očekivana autonomija sa punom baterijom je 525 kilometara.

Peugeot E-3008

Sledeća je snažnija verzija sa dva motora i pogonom na svim točkovima, koja koristi istu bateriju. Dodat je elektkromotor 111 KS sa 166 Nm na zadnju osovinu, a ova verzija Peugeota E-3008 ima lepih 320 KS. Zanimljivo je da fabrika najavljuje identičnu autonomiju kao i jednomotorna verzija – 525 km.
Na vrh ponude Peugeota E-3008 stiže verzija sa povećanom autonomijom, koju obezbeđuje veća baterija netto kapaciteta 98 kWh. A ovaj „dugoprugaš“, za koji se navodi da će sa punom baterijom moći da pređe do 700 kilometara ima samo jedan motor od 230 KS.

Peugeot E-3008

Ujedno, nova TSLA baterija omogućava punjenje drugih vozila ili potrošača ili čak i elektromreže iz E-3008. Da bi se racionalizovala potrošnja energije, sve tri verzije su standardno opremljene toplotnom pumpom, i tri nivoa rekuperacije prilikom kočenja.

Peugeot E-3008

Dužina novog Peugeota E-3008 je 454 cm, a na sebi nosi sva uobičajena obeležja aktuelnih modela Peugeot. Standardna su LED prednja svetla u kojima se standardno nalazi i Pixel LED tehnologija, što ih čini autoadaptivnima.

Peugeot E-3008

U enterijeru novog Peugeota E-3008 dominira novi veliki zakrivljeni ekran dijagonale od čak 21“, mada će biti rezervisan na visoke pakete opreme. Allure oprema dobiće slično rešenje, ali ispod kojega se skrivaju dva ekrana od 10“.

Peugeot E-3008

Peugeot i-Toggle sistem sopstvenog podešavanja komandi je standardna, a komanda se nalazi na centralnom grebenu. Prednja sedišta imaju grejanje, a i homologaciju i odobrenje od nemačkog instituta za prevenciju bola u lumbalnom pojasu.

Peugeot E-3008

Novi Peugeot E-3008 ima prtlajžnik zapremine od 470 litara kod verzija sa AWD-om i 520 litara u verzijama sa prednjim pogonom. U čak 17 različitih pretnaca i boksova nalazi se dodatnih 34 litre za odlaganje stvari po kabini. Novi model će se proizvoditi u pogonu u Sochauxu gde se sklapaju i baterije, a početak isporuka u autosalone širom Evrope najavljen je za kraj 2023. godine.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ford ide na Pikes Peak sa kombijem od 2000 KS

Ford ide na Pikes Peak sa električnim SuperVan 4 kombijem koji ima skoro 2.000 ...

McLaren ima preča posla od SUV-a

McLaren ima preča posla od ulaska u SUV segment a to je prvenstveno vraćanje ...

7 godina robije za varanje SAD

Oliver Schmidt bivši visoko rangirani menadžer VW-a osuđen je na sedam godina robije zbog ...

Tesla je počeo proizvodnju Cybertrucka

Tesla je počeo proizvodnju Cybertrucka čak dve godine kasnije nego što je prvobitno najavio ...

Proširen Delta Auto Servis

Delta Auto Servis – ovlašćeni servis za BMW i MINI vozila na Novom Beogradu ...

Aston Martin sa V8 prelazi na V6 motore

Aston Martin mora da se priključi procesu smanjivanju emisije CO2, ako planira da proizvodi ...