fbpx

Toyota Hilux GR Sport II ima šta da kaže

Toyota Hilux GR Sport II ima šta da kaže sa podignutim oslanjanjem, novim ogibljenjem i pojačanim kočnicama

Toyota Hilux GR Sport II

Toyota Hilux GR Sport II ima šta da kaže sa podignutim oslanjanjem, novim ogibljenjem i pojačanim kočnicama. Iako je aktuelni, model Toyote Hilux predstavljen 2015. godine i osma je generacija globalno poznatog pick-up-a, još uvek mu na tržištu ide sasvim dobro i pored oštre konkurencije koja dolazi od Forda, upravo osveženog Isuzua D-Max, a sada i Volkswagena u vidu novog Amaroka. Za 2024. godinu Toyota Hilux će kupcima biti ponuđena u GR Sport II verziji, koja je kombinacija estetskih ali i mehaničkih novina.

Toyota Hilux GR Sport II

Kao i prethodnik Toyota Hilux GR Sport II isporučicaće se isključivo u “double cab” kabinskoj verziji za pet putnika. Novine na oslanjanju podigle su Hilux GR Sport II za 20 mm, a proširen je i trag točkova – napred za 140 mm, a pozadi za 150 mm. Toyota Hilux GR Sport II fabrički ima ugrađene točkove od 17 cola, na kojima se nalaze all terrain pneumatici. Ovako podignuta Toyota Hilux GR Sport II sada ima prilazni ugao prepreci od 30° umesto standardnih 29°.

Toyota Hilux GR Sport II

Izmena u donjem postroju ima još. U Toyotu Hilux GR Sport II ugrađeni su novi “monotube” amortizeri za brži odziv amortizacije na neravnom terenu. Pored toga, još efikasnije usportnje i zaustavljanje obezbeđeno je povećanim prednjim diskovima, dok su pozadi stari dobri doboši svoje mesto ustupili diskovima.

Toyota Hilux GR Sport II

Kako bi se razlikovao od ostalih članova Toyotine pick-up porodice, Toyota Hilux GR Sport II ima gril hladnjaka sa mrežicom, kočione čeljusti u crvenoj boji, kao i brojne dodatke u tamnijoj boji. Infotejment sa ekranom dijagonale od 8 inča i ugrađenim navigacionim sistemom je standardan, a standardne su žičana i bežična konekcija za Apple CarPlay i AndroidAuto sisteme.

Toyota Hilux GR Sport II

Obzirom da je za sledeću godinu spreman Hilux GR Sport, koji je niže rangiran od GR a pogotovo GRMN verzije, imene u pogonu ne postoji. Toyota Hilux GR Sport II pokreće redni četvorocilindarski turbo dizel sa 204 KS koji je sposoban da ostvari 500 Nm maksimalnog obrtnog momenta koji se do točkova prenosi preko šestostepenog automatskog menjača. Doduše, za neka tržišta Toyota Hilux GR Sport isporučuje sa ipak malo pojačanim istim motorom koji ima 225 KS i ostvaruje 550 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
U Evropi prodaja Toyote Hilux GR Sport II počinje u prvom kvartalu 2024. godine, dok će se za isporuke morati sačekati druga polovina 2024. godine.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Od novca zavisi da li Honda ostaje u Formuli 1

Iako iza sebe ima ubedljivo najuspešniju sezonu od povratka u Formulu 1, Honda nije ...

BMW sa brojnim novitetima u sopstvenoj hali na Salonu u Beogradu

Na 54. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu, BMW Srbija nastupa u svojoj hali, na ...

Dug je put od Renaulta 5 do Clia 5

Pre 30 godina Renault 5 je otišao u penziju a nasledio ga je Clio, ...

Sony i Honda predstavili svoj prvi automobil

Sony i Honda svoju zajednički kompaniju nazvali su Afeela, a u Las Vegasu su ...

Cadillac ukida ATS sedan nakon 2018., ali ostaje u segmentu

Cadillac je u sredu potvrdio da će 2018. biti poslednja modelska godina za kompaktni ...

Nissan slavi 10. rođendan Juke-a, rodonačelnika segmenta

Godine 2010. Nissan je razbio ustaljeni kalup na evropskom tržištu automobila predstavljanjem kompaktnog crossovera ...