fbpx

MotoGP – da li se Milleru ljulja sedište na KTM-u?

MotoGP – da li se Milleru ljulja sedište na fabričkom KTM-u i da li bi na njegovo mesto mogao doći Pedro Acosta?

MotoGP // Foto: KTM Media

MotoGP – da li se Milleru ljulja sedište na fabričkom KTM-u i da li bi na njegovo mesto mogao doći Pedro Acosta? KTM se našao na „slatkim mukama“ sa viškom vozača koji je nastao odlukom da se Perdo Acosta, po svemu sudeći budući šampion Moto2, promoviše u MotoGP klasu. Razumna odluka obzirom da se 19-o godišnji Španac smatra budućim Marquezom i obzirom da je ugovorom vezan za KTM. Međutim, kao što je poznato, KTM je na svoja dva fabrička motocikla i dva setelitska GasGas Factory Racing Tech 3 tima imao zuzeta sedišta za MotoGP sezonu 2024. Austrijski proizvođač motociklapa tražio je dodatna dva motocikla za narednu sezonu ili barem jedan, ali mu to nije odobreno.

MotoGP // Foto: GasGas Media // Rob Gray (Polarity Photo)

Solomonsko rešenje je nađeno u degradaciji Pola Espargara u rezervnog i test vozača, na čije mesto u Tech 3 GasGas dolazi Acosta. Barem za sada je tako, ali pojavljuju se nove mogućnosti za rokade vozača. Pol Espargaro je imao sezonu za zaborav nakon teških povreda koje je zadobio već na prvoj trci sezone. Srećom, uspešno se oporavio i vratio na svoj Tech 3 GasGas, ali sa skromnim rezultatima.
Međutim, Jack Miller, koji je odlično započeo sezonu na KTM-u, ima problema da ispuni očekivanja tima KTM i bude barem blizu reultatima koje postiže Brad binder. Sa druge strane, Acosta je sa samo 19 godina u sjajnoj formi i čeka ga MotoGP GasGas u sezoni 2024. Ili bi satelitski Tech 3 GasGas mogao postati fabrički KTM sa karbonskom ramom kakav već voze Binder i Miller.
Kada su kolege novinari nemačkog Speedweeka upitali Pita Beirera, sportskog direktora KTM-a, da li postoji mogućnost da Acosta dođe na fabrički, a Miller pređe na satelitski motocikl, Beirer je odgovorio: „Očekujemo da Miller bude u timu KTM, a Acosta dođe u GasGas“. Možda ne treba previše tumačiti iz retorike Bierera, ali činjenica je da je ovakav odgovor nešto mekši od potvrdnog da je definitivno Miller na KTM-a, a Acosta na GasGasu, i da je možda otvorena mogućnost za dodatnu rokadu. De facto, GasGas je fabrički potpuno podržani tim, ali ipak nije glavni KTM tim.

MotoGP // Foto: KTM Media // Rob Gray (Polarity Photo)

Promena vozača unutar organizacije ne bi bila prva za KTM, koji je čak i u tokiu sezone bio primoran da menja vozače, kada se Johan Zarco iznenada odjavio iz KTM-a.
Mogućnost da Acosta i Miller zamene mesta možda zvuči neozbiljno, tim pre što je Miller produžio svoj ugovor, ali nije nemoguća, isto kao što nije nemoguće da Jorge Martin i Enea Bastiannini zamene mesta na Ducatijima. Bastianninijev menadžer kaže da bi takva rokada skupo koštala Ducati, ali, na duže staze možda bi investicija bila čak i opravdana…

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Brembo lansirao MotoGP čeljusti za upotrebu na putu

Poznati italijanski proizvođač kočionih komponenti, Brembo, predstavio je MotoGP čeljusti namenjene za upotrebu u ...

Quartararu na Yamahi SRT konačno MotoGP pobeda

Fabio Quartararo dočekao je i svoju prvu MotoGP pobedu, uz dobru vožnju i pad ...

Johann Zarco na LCR Hondi umesto Nakagamija?

Postoji velika verovatnoća da će Johann Zarco voziti LCR Hondu u preostalim Moto GP ...

Parodija MotoGP trke sa Silverstona sadrži više akcije od prave

Grupa mladih prijatelja-motoraša iz Malezije napravila je parodiju MotoGP trke održane na stazi Silverston ...

Zarko najbolji u kockanju sa gumama

Kada se fabrički vozači ne proslave, na scenu stupaju satelitski timovi i njihovi puleni. ...

Vinalesu i Yamahi pobeda u Le Mansu

Le Mans kao i uvek donosi uzbuđenja do poslednje krivine. Peta trka MotoGM šampionata ...