Stiže osvežen Audi S3 koji još uvek kamufliran najavljuje više snage, drugačiji prenos i bolje kočnice
![](https://dmotion.rs/wp-content/uploads/2024/02/Audi-3-1.jpg)
Stiže osvežen Audi S3 koji još uvek kamufliran najavljuje više snage, drugačiji prenos i bolje kočnice. Audi S3 predstavljen je pre skoro četiri godine i vremeje za osvežavanje. Zvanično, premijeru će imati ove godine, osim ubičajenih modifikacija na svetlosnim grupama, prema najavama fabrike biće iznenađujuće mnogo mehaničkih novina za osveženi model.
![](https://dmotion.rs/wp-content/uploads/2024/02/Audi-1-1.jpg)
Pogon za Audi S3 u hatchback i sedan karoserijskoj verziji i dalje je zadužen 2.0 TFSI četvorocilindraš koji je značajno pojačan. Isto kao i u modelu VW Golf R333 ima 333 KS, i maksimalnih 420 Nm obrtnog momenta. To znači da agregat ima 25 KS više nego do sada. Pored više snage i prenos je doteran za osveženi Audi S3. Sedmostepeni menjač sa dvostrukom spojnicom ima upola kraće vreme promene stepena prenosa pod maksimalnim opterećem.
![](https://dmotion.rs/wp-content/uploads/2024/02/Audi-6-1.jpg)
Ni tu još nije kraj novinama za Audi S3. Od snažnijeg „rođaka“ modela Audi RS 3 dobija zadnji diferencijal sa razdelnikom obrtnih momenata. Iako neće imati „Drift“ mod, osveženi Audi S3 svakako će biti još zabavniji u krivinama nego do sada, obzirom da je uz radelnik snage na zadnjoj osovini obezbeđena bolja i preciznija isporuka snage.
![](https://dmotion.rs/wp-content/uploads/2024/02/Audi-5-1.jpg)
Više snage traži i veću zaustavnu sili, pa osveženi Audi S3 dobija i diskove prečnika 375 mm na prednjoj osovini čija debljina je povećana za 4 mm, pa je sada 34 mm. Pored toga, nove prednje dvoklipne kočione čeljusti imaju kočione pločice veće površine. Za osveženi Audi S3 ojačana su prednja oscilujuća ramena MacPherson opružnih nogu. A da bi unapredio bočne sile koje je S3 sposoban da ostvari kao i sile kočenja, Audi je sa markom Falken pripremio set novih pneumatika u dimenziji 235/36 R19.
![](https://dmotion.rs/wp-content/uploads/2024/02/Audi-2-1.jpg)
Uz doteran sistem upravljanja i modifikovanu postaku ogibljenja Audi S3 je još dinamičniji nego do sada, barem prema obećanjima fabrike.
Nakon modela S3 na redu je u perjanica RS3, koja će, prema nezvaničnim informacijama, iz 2.5 litarskog TFSI otići preko 400 KS koliko trenutno ima.
Show Comments