Stiže osvežen Audi S3 koji još uvek kamufliran najavljuje više snage, drugačiji prenos i bolje kočnice

Stiže osvežen Audi S3 koji još uvek kamufliran najavljuje više snage, drugačiji prenos i bolje kočnice. Audi S3 predstavljen je pre skoro četiri godine i vremeje za osvežavanje. Zvanično, premijeru će imati ove godine, osim ubičajenih modifikacija na svetlosnim grupama, prema najavama fabrike biće iznenađujuće mnogo mehaničkih novina za osveženi model.

Pogon za Audi S3 u hatchback i sedan karoserijskoj verziji i dalje je zadužen 2.0 TFSI četvorocilindraš koji je značajno pojačan. Isto kao i u modelu VW Golf R333 ima 333 KS, i maksimalnih 420 Nm obrtnog momenta. To znači da agregat ima 25 KS više nego do sada. Pored više snage i prenos je doteran za osveženi Audi S3. Sedmostepeni menjač sa dvostrukom spojnicom ima upola kraće vreme promene stepena prenosa pod maksimalnim opterećem.

Ni tu još nije kraj novinama za Audi S3. Od snažnijeg „rođaka“ modela Audi RS 3 dobija zadnji diferencijal sa razdelnikom obrtnih momenata. Iako neće imati „Drift“ mod, osveženi Audi S3 svakako će biti još zabavniji u krivinama nego do sada, obzirom da je uz radelnik snage na zadnjoj osovini obezbeđena bolja i preciznija isporuka snage.

Više snage traži i veću zaustavnu sili, pa osveženi Audi S3 dobija i diskove prečnika 375 mm na prednjoj osovini čija debljina je povećana za 4 mm, pa je sada 34 mm. Pored toga, nove prednje dvoklipne kočione čeljusti imaju kočione pločice veće površine. Za osveženi Audi S3 ojačana su prednja oscilujuća ramena MacPherson opružnih nogu. A da bi unapredio bočne sile koje je S3 sposoban da ostvari kao i sile kočenja, Audi je sa markom Falken pripremio set novih pneumatika u dimenziji 235/36 R19.

Uz doteran sistem upravljanja i modifikovanu postaku ogibljenja Audi S3 je još dinamičniji nego do sada, barem prema obećanjima fabrike.
Nakon modela S3 na redu je u perjanica RS3, koja će, prema nezvaničnim informacijama, iz 2.5 litarskog TFSI otići preko 400 KS koliko trenutno ima.
Show Comments