fbpx

MotoGP – Ducati smanjuje troškove

MotoGP – Ducati smanjuje troškove učešća u šampionatu što bi moglo ugroziti budućnost Jorgea Martina u fabričkom timu

MotoGP / Ducati / Jorge Martin // Gold & Goose / Red Bull Content Pool // SI202403090354 // Usage for editorial use only //

MotoGP – Ducati smanjuje troškove učešća u šampionatu što bi moglo ugroziti budućnost Jorgea Martina u fabričkom timu. Smanjenje troškova plata Ducatija dovodi pod sumnju budućnost Horhea Martina. Novi ugovor uz veliki novac Francesca Bagnaije neće se ponoviti, što dovodi u pitanje sledeći potez Jorgea Martina. Ducati navodno želi da smanji ukupne troškove plata svojih MotoGP vozača, što može da znači da će Jorge Martin morati da pronađe novi dom. Dominantni proizvođač MotoGP-a smanjio je svoje troškove za 50% nakon što je Andrea Dovizioso otišao, i sada želi da ponovi slično smanjenje troškova, piše Motorsport. Fabrički vozač Francesco Bagnaia potpisao je novi dugoročni ugovor – vredan do 10 miliona evra ako osvoji šampionat – ali Ducati neće ponuditi toliki novac više nikome drugom, barem do daljnjeg. Banjaja je do ovog novog ugovora bio plaćen slično kao Martin i Enea Bastianini. Jorge Martin (čiji ugovor ističe na kraju ove sezone) zapretio je da će napustiti Ducati ukoliko ne bude unapređen u fabrički tim 2025. godine. Ali izvor iz Ducatija rekao je za Motorsport: „Plate moraju da budu u skladu. Ducati ne može da plati osnovnu platu od 2 miliona evra vozaču satelitskog tima, i dodao: „Ducati ne želi da se obaveže na plaćanje cifara koje će za jednu ili dve godine biti teško priuštiti. Očekuje se da će Fermin Aldeguer, veliki Moto2 talenat, doći u Pramac 2025. godine. Biće mu isplaćeno 300.000 evra za sezonu, navodi se u izveštaju. Aldeguerova relativno niska plata je dokaz kako Ducati namerava da kontroliše potrošnju 2025. godine i kasnije.

MotoGP / Ducati / Jorge Martin // Gold & Goose / Red Bull Content Pool // SI202403090167 // Usage for editorial use only //

Martin, u svojoj potrazi za ulogom u fabričkom timu i vrstom ugovora u kakvo sada uživa Bagnaia, mogao bi biti primoran da sreću traži negde drugde. Čak i da mu se ponudi fabrički Ducati motocikl 2025. godine, uz motocikl ne bi došao i novac nivoa koji dobija Bagnaija. Sa druge strane Ducati ima trenutno najbolji motocikl na MotoGP gridu, koji pokazuje malo znakova posustajanja nakon otvaranja sezone u Kataru. To znači da bi mnogi vozači – uključujući i Marka Markeza koji je napustio svoj posao sa Hondom sa velikim novcem i otišao u Gresini – mogli da žrtvuju ekonomiju za konkurentnu mašinu. Čak i sam Ducati poručuje da ima Marca Marqueza na radaru za fabrički tim, ali je jasno poslao poruku da ga sigurno neće platiti koliko ga je plaćala Honda. Naravno, Marquez je u karijeri zaradio više nego dovoljno, pa sebio može priuštiti slobodu da se fokusira samo na rezultate uz skromniju nadoknadu. Sa svoje strane, Martin tek treba da unovči svoj talent, koji za sada donosi pobede, ponajviše u sprint trkama, ali se još nije pretvorio u titulu, koje Bagnaia iza sebe ima dve, a u krenuo je u poteru i za trećom uzastopnom.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

MotoGP zagrevanje je počelo u Maleziji

Za MotoGP vozače sezona je počela u Maleziji gde su počeleo da pripremaju motocikle ...

Hoće li Suzuki SV650X u proizvodnju?

Suzuki je otkrio svoju cafe racer verziju modela SV650 koju je nazvao SV650X, a  ...

Yamaha noviteti na EICMA

Yamaha je na EICMA 2017. u Milanu predstavila brojne novitete za 2018. godinu. Niken ...

FIM Enel MotoE šampionat i zvanično od naredne godine

Od naredne godine u okviru FIM Moto GP šampionata voziće se i Enel MotoE ...

Quartararu šesta MotoGP pol pozicija ove godine za kraj sezone

Fabio Quartararo je osvojio svoju šestu pol poziciju u MotoGP klasi, u svojoj prvoj ...

MotoGP – pol pozicija u Holandiji za Bagnaiju

MotoGP kvalifikacije na TT stazi Asen donele su pol poziciju Francescu Bagnaiji vozaču fabričkog ...